| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei. jeg har planer om å kjøpe meg en Brachypelma smithi å når det kommer til plass så trenger den bare et 12L 30x20x20 ? Blir ikke det litt lite? Vil unne tellaen min romslighet så den har plass til å gå på. Å hva slags underlag bør jeg kjøpe til den ? Lest litt rundt her inne for en stund tilbake at hvis den ikke liker seg så vil den bare klatre heletiden å jeg vil ungå det. Noen andre busker å planter du/dere vil annbefale meg å ha?
Så er det bare det å finne ut hvor man kjøper en da. Noen som kjenner noen her inne som selger en? å hvis DU gjør det så si ifra Evnt hva ligger prisen på en sånn på ? set alt fra 1000-1700kr ..Bor i Fredrikstad så har du avkvarie eller terrarie så kan jeg evnt komme å se på't. |
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
det er bare å sette igang med å lese masse faktaark/carsheets.
Google er din venn. her er et vi har her på RF http://www.reptilfreaks.no/forum/tar...-red-knee.html |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Ja googler å leser en del her inne . eneste jeg har gjort siden jeg sto opp i dag hehe. kommer over masse "kjekt å vite"
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Hmm. Ja hvis du sier det så hehe. Bare tenker at de normalt skulle hatt en jungel av plass så er det bra med 30x30x30
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Du kan ha så stort terra du vil, men du må passe på at den tar maten sin. 30*30*30 er helt ok, men ville ikke hatt det noe mindre til en fullvoksen en nei!
Det er smart og lese masse, men bruk sunn fornuft også. Det er ikke alltid man skal stole på det som står på internett
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger hjelp med valg av Første slange. | Simon | Slanger, øgler og skilpadder | 5 | 20-05-2009 00:45 |
| hei trenger litt info om skorpion... | lijos | Skorpioner | 10 | 04-09-2008 12:44 |
| Trenger litt info her :S | tijoka | Småprat | 2 | 17-01-2008 22:59 |
| Trenger litt info så skilpadda skal få det bra:) | Shampiz | Skilpadder | 2 | 26-10-2007 20:30 |
| trenger litt info angående frosker her! | pantera | Frosker | 2 | 31-08-2006 17:57 |