| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Etter inspirasjon fra en annen her inne ( husker ikke nicket )
så endte tellas nye hjem opp så her, det er med tiur torv,varmematte,levende planter og grotte, nytt terrarie med innebyggd bakgrunn. Hva syns? ser det ut som jeg har husket alt for at den skal trives? Tidligere sto den på bark i et akvarium med plast plante
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
varmematta ligger halveis under grotta,men ikke mye,og resten lengst bakgrunnen,ledningen til matta ligger bak bakgrunnen da det er gjort rom der for ledninger,og går opp og ut på bakre del av taket
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Jeg kjøpte den i tro om at det var en Goliat,men misstenkte det ikke stemte,så jeg la ut søk tråd her og etter ene stemming tror jeg så er det en N.Vulpino
det er en til her inne jeg har lagt merke til som også har vulpino |
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
flott å se at folk bruker levende planter !=D
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
ja,det er en her inne som tipsa meg om det,men irriterer meg at jeg ikke husket nicket hennes.
hun bruker levende eføy tror jeg det var. jeg har fredslilje ( som jeg tidligere hadde i akvarium med fisker,men har vært over land en stund ) andre sorten vet jeg ikke hva er,men det er noe som skal klare av terrarie enligt plantasjen |
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Shelob
ja,det var deg jeg ikke husket nicket til,jeg tok ditt bilde som inspirasjon ;P |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Slange Noen som vet hvor jeg kan få tak i akk sånn? | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 19 | 05-02-2009 14:30 |
| Mine tellas:) | parahybana_freak | Taranteller | 9 | 19-10-2008 11:18 |
| Sånn !:) | mariee | Taranteller | 14 | 29-08-2008 10:50 |
| Sånn kan det gå... | _Nagash_ | Filmsnutter | 12 | 03-01-2007 17:22 |
| sånn kan det gå.... | straymond | Media | 16 | 02-01-2007 23:23 |