| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 27
|
God kveld alle sammen
![]() Jeg har et spørsmål ang min G. rosea.. I hele dag har hun vært veldig stresset, gått frem og tilbake i terraet og ikke funnet roen.. Og nå når jeg så til henne kom det væske fra henne.. En stor dråpe hengene ved "munnen" hennes.. Og det har dryppet nedover veggene i terraet.. Hva er dette? og hvorfor skjer det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 27
|
Det var liksom ikke vann.. Det virket litt "seigt" på en måte.. Den ene dråpen jeg så hang der lenge..
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
sannsynligvis er det bare tarantellen som skiller ut væske for og rengjøre tenner.....
så lenge væsken er klar, skal ikke dette være noe problem(da er det ikke blod) massevis av tråder om dette på Arachnoboards
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
Alder: 20
|
Problemet med tellaer er at de, i likhet med alle andre insekter ikke har det samme blodet som vi har! Altså, sårene deres tetter ikke på samme vis som vis som vårt, da de mangler mange av de samme legemene i blodet! Men som sagt, det kan godt være at det er sekreter fra giftkjertlene eller veske for å rengjøre tennene!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: sørlandet.
Alder: 14
|
det er sikkert det alle de andre sier her at den rengjør tennene sine
![]() håper det går bra med den nå da
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| noen tips om hvordan "fange" min tella? | Juliette | Taranteller | 17 | 03-02-2008 18:59 |