| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
Hei :- )
Jeg lurte på om noen av dere har erfaring med bestilling av skorpioner eller taranteller hos Holte import & breed ? Holte Import & Breed - Import, avl og salg av tarantella og skorpioner etc. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Tviler på at han fortsatt holder på. Ser at lista over hva de har inne, er fra 2004. Det samme gjelder importlista.
Trying is the first step towards failure, the moral is never try. Sist endret av sveinjo; 06-03-2009 kl 07:19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Da prøver jeg å kontakte Jan Ove Rein, hvis jeg ikke får svar fra Holte import!
Bor ikke så langt unna der Jan Ove jobber/bor heller. Sist endret av sveinjo; 06-03-2009 kl 07:19. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Holthe holder på han, aventerer på Finn titt og ofte. Du må eventuelt maile han for og få liste....
Taranteller til salgs | FINN torget
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Sitat:
Stemmer det telia. Jeg fikk vel listen sist for ca 6mnd siden. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Slemmestad, Buskerud
|
Ikke for å ødelegge noe her, men hvis du er ute etter Keisere, kan du kjøpe 3 stk til en rimelig penge av meg.
Prøvd å selge de en stund nå, men ser ut som det går dårlig. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Som jeg har skjønt så er ikke keiser så veldig ulik, så det er selfølgelig en mulighet for det også. Men så lurte jeg på om dere flinke snille skorpioneksperter kunne skrive en liten liste/datablad om hva jeg trenger som substrat evt. planter osv. Jeg hater å lese datablad på engelsk og synes det er mer oversiktlig når noen her inne skriver kort og godt om det viktigste av hold og terrarie! Kommer selfølgelig til å lese på nett også. Fant en liten link av han doktorgradvennen til Holte som er som et lite datablad: Skorpioner som kjæledyr - Schrödingers katt - NRK Sist endret av sveinjo; 06-03-2009 kl 07:20. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Vi har mange faktaark på skorpioner her på RF.
Du må bare gidde å lete og søke. Skorpion Fakta - Reptilfreaks.no |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Som jeg ser og har sett så er det ikke faktaark for H.spinifer !? Sist endret av sveinjo; 06-03-2009 kl 07:21. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Barteland
|
Oi, jeg viste ikke at Roy Holte var en sånn alt-mulig-mann. Han er jo Norges sterkeste mann over mange år også!
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bestilling, skorpioner, taranteller |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjønnsbestemmelse av Taranteller, Skorpioner og Tusenbein | Chixz | Taranteller og skorpioner | 22 | 01-08-2010 19:16 |
| Bestilling av levende fôr | Mack | Fôrdyr | 1 | 20-11-2008 13:05 |
| Bestilling av fordyr | Evenruden | Andre insekter | 9 | 22-10-2007 13:05 |
| Bestilling av terra's fra Pennsylvania | Eggy | Terrarier | 22 | 11-06-2007 21:49 |
| Slanger, taranteller,frosker, skorpioner og scolopendre | _Nagash_ | Filmsnutter | 3 | 16-01-2007 15:46 |