| Taranteller og skorpioner Vanlige spørsmål om taranteller og skorpioner |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Tjøme,vestfold
Alder: 32
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Ikke at jeg er noen tarantell ekspert, men syntes det der så ut som en Grammostola art. Kanskje Rosea?
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hei
takk,men det ser faktisk ut som du har rett ![]() googlet navnet du skrev og fant den,jeg mener den ser rimelig lik ut. http://www.spiderfreaks.org/Forum/Pe...eet/sid=2.html [/quote] |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
fant ikke bilden du hadde linka ,men det var masse andre supre bilder der da,bare ikke det navnet du skrev
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Ja.. det er signaturen min..til bloggen min.
Du finner bilde av den her,på Photo gallery. Tarantula Canada - English |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Aha,er ny her så jeg forsto ikke det jeg,ble som sagt henvist hit idag av reptiweb
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
http://www.minizoo.donetsk.ua/N.vulpinusSubM2.jpg
Hei jeg googlet ditt søk også,og det finnes nok ikke noe tvil om det nei,linker her til et av bildene jeg fant på den arten du skriver om. vet du om noen bra fakta side om den tarantellaen? skal se om jeg finner noe,men tips er oppskattet
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som vet hvilken bille(?) dette er? | ikon | Andre insekter | 0 | 03-01-2009 10:58 |
| noen som vet hvilken type gecko dette er? | fisle | Gekkoer | 12 | 25-08-2008 06:56 |
| Noen som vet hvilken larve dette er? | Androctonus | Andre insekter | 6 | 22-05-2008 14:10 |
| Noen som vet hvilken art dette er? | pinneline | Ekte edderkopper | 5 | 15-07-2007 16:29 |
| Noen som vet hvilken art dette er? | Zatii | Ekte edderkopper | 6 | 05-07-2007 14:10 |