| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Europa, Norge, Bergen.
Alder: 16
|
har en kompis som har en lasiodora parahybana som jeg har prøvd å holde, men den er sykt aggressiv. det er sånn at du så vidt kommer borti den og så "rett opp i kampstilling!!"
er det en måte å håndtere den på eller skal vi bare la den få fred? ps: er dette en tella som er egnet for nybegynnere helt uten erfaring? ![]() og forresten er det vanskelig å få tak i en argentinsk hornfrosk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Lasiodora Parahybana er ikke for nybegynnere, og anbefales ikke å hånteres, forsvars hårene er også veldig sterke/kløe.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Hedmark
Alder: 40
|
Dette er ikke tella for hverken kos eller håndtering. Kjør noen søk på google og lær om arten der. Dette er fantastiske tellaer men krever at eier respekterer dens ønske om å være i fred.
Jeg håndterer ikke noen av Lasiodorene mine, og jeg har noen (11 stk) Trenger kompisen din en tella for å håndtere kan han lese tråder om dette her inne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Min lasiodora parahybana | Zetic | Taranteller | 8 | 21-09-2007 23:29 |
| Sulten Lasiodora Parahybana | L.Parahybana | Taranteller | 4 | 08-06-2007 22:44 |
| Lasiodora Parahybana | L.Parahybana | Taranteller | 8 | 01-06-2007 17:56 |
| Mat til Lasiodora parahybana | _Nagash_ | Taranteller | 3 | 18-10-2006 14:28 |
| Lasiodora parahybana | smash | Taranteller | 2 | 01-06-2005 09:45 |