| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Kom over en ting på en av de nye dyrebutikkene her.
Terra-Gel fra JBL.. Pulver for å lage vann-gele. Noen som har erfaring med å bruke dette til slings el.l? Vet vi har tilsvarende pulver vi bruker i helsevesenet til pasienter med svelgproblemer som fungerer flott. Er det egentlig noe poeng å bruke dette eller får de i seg nok veske fra substratet?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
Slings bør ikke ha vannskål eller vann egentlig, det holder med att du får noen dråper vann på veggene innimellom som de kan drikke av, men når de blir en 5-6cm store i benspenn kan du sette inn en liten vannskål
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Sitat:
![]() Thnx
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Kan sikkert brukes til pinheads o.l som har en lei tendens til å drukne,men jeg bruker kun vannskål eller dusj til taranteller,skorpioner og skolopender o.s.v..
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
redd dem ikke skal få nokk veske i seg jeg
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Aust Agder
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: Vestfold
Alder: 34
|
Når jeg var inne i dyrebutikken idag for å kikke på alle de store edderkoppene så så jeg at alle hadde slik gel istedet for vanlig vann... lurte litt på det, men spurte ikke...
Var en vanvittig pen rosea der som var nesten metallic rød i fargene, vakker var den, men den kunne desverre ikke bli med hjem. Hehehe
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erfaring med nettbutikk? | roffe | Skilpadder | 0 | 22-03-2010 13:01 |
| Erfaring med lysarmatur? | Dendroaspis | Utstyr | 9 | 23-01-2009 12:29 |
| Erfaring med Exo-Terra Hydrometer | jarex | Terrarier | 22 | 29-05-2008 08:18 |
| Erfaring med Exo-terra huler? | Skorpion75 | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 07-04-2008 19:44 |
| En erfaring rikere | Gibbs | Fôrdyr | 9 | 07-03-2008 11:57 |