| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
Jeg har en keiserskorpion, og lurer på hvilket kjønn det er? (hva er kjønnsforskjellene).
![]() Jeg har en froskeunge og lurer på hva jeg skal gi til den når den er fullvoksen? (jeg gir den fiskemat nå) Jeg har noen pinnedyr og lurer på hvilken art det er, og hvor lenge det er til de blir kjønnsmodne?. ![]() Jeg blir veldig takknemlig får svar! Sist endret av Jabbe; 11-09-2010 kl 14:25. Begrunnelse: Rettet opp de groveste skrivefeilene + endret tittel til noe mer forklarende |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Her kan du (eller en voksen)lese litt om hvordan se forskjell på han og hun hos Pandinus imperator.
Frosken må du nok slippe ut siden den skal i dvale snart,og det er ikke så lett å få til hjemme.. (så sant det er en viltfanget frosk det er snakk om..) Ligger du ut et bilde av pinnedyret,er det sikkert noen som kan hjelpe deg her. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
som en beskrivelse av min keiser: den er ikke agresiv den dyter sirrisen jeg gir tilden vek. den graver noen hul som den slaper av i så fjerner den hulene så graver den nye. den drikker mye vann luft fuktiheten er ca.65%-70% |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Her er linken jeg mente.. The story behind Pandinus imperator
eller denne: http://scorpionforum.darkbb.com/sexi...s-spp-t332.htm og denne: http://exoticpets.about.com/gi/dynam...WP/Sexing.html |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Pinnedyrene ser ut som vietnamesiske annan pinnedyr, ser også ut som de er kjønnsmodne
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Alder: 17
Meldinger: 38
|
nei det er indiske pinnedyr som blir rød på føttene når de blir kjønsmodene
![]() ser ut som vietnamesisk annan pinnedyr som stokken sa ja ![]() medauroidea extradentata tror jeg det skrives
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Frosken må du slippe ut. Den kan heller ikke overleve på fiskemat, og har heller ikke godt av å være inne. Som Allan sier, skal den snart i dvale, så få den ut der du fant den så fort som mulig.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
hva betyr molt
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Frosk som ikke trenger land? | kjell.elias | Frosker | 22 | 20-02-2010 20:18 |
| Trenger fakta om pinnedyr. | qello | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 10 | 17-12-2009 06:40 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Trenger litt hjelp med å bestemme meg: tarantell, pinnedyr | Chixz | Terrarier | 11 | 13-08-2005 15:44 |
| Hjelp ang pinnedyr | Fluffy | Pinnedyr | 1 | 07-04-2005 11:29 |