"
Gammel 24-04-2010, 23:28   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Mar 2010
Alder: 30
Meldinger: 1
Question Usikker på pinnene mine...

Noen som vet hvorfor det kommer en klar væske ut av munnen på pinnedyrene mine? Også lurer jeg på hvorfor det er brune rander på glasset av terrariet. Forøvrig så har jeg 104 pinner som begynner å bli ganske store, så om noen vil ha så er det bare å skrike ut.Det ble sagt av damen jeg fikk de tre første pinnene av, at dette var Indiske pinnedyr. Men etter alt hva jeg har lest og sett på bilder så må nok dette være vietnamesiske. Noen som vet hvorfor noen av pinnene nesten er sorte, noen rødbrune, noen beige og grønne? De endrer jo fargen etter hvert som de blir større, men jeg syns det er så rart at de jeg tror er eldst, er forholdsvis korte og mørke, mens de som er yngre er veldig lange og ganske lyse/beige. Jeg blir ikke klok på dette her. De trives hvertfall veldig godt da. Jeg blir veldig glad hvis noen kan svare meg på noe av det jeg lurer på da. Jeg syns det er underlig med denne klare væsken som kommer ut av munnen deres. Dette kommer uavhengig om de føler seg truet eller ikke.
Buddhababe er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Usikker på størrelse på terrarium mviken Taranteller 1 15-01-2010 16:18
usikker! valiant Pinnedyr, knelere og andre insekter 8 16-10-2009 21:08
Hvitt område på Tella, usikker på om det er farlig eller ikkenoe Lewis Taranteller 2 06-06-2008 16:45
Usikker på korrekt miljø Lewis Taranteller 9 25-05-2008 21:04
Usikker på om dette er en Keiser jarex Skorpioner 21 01-05-2008 03:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 13:22.