| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: sørlandet.
Alder: 14
|
kanskje noen kunne hjelpe hvordan man håndterer en taratell
(grammostola rosea)kanskje noen av dere kan en spesiel teknikk så vil jeg gjerne høre den ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Ser ingen grunn til å håndtere min Rosea
![]() Men det er vel bare å sette hånda flatt fremfor og så "dytte" forsiktig på rumpa hennes så hun går opp på hånda di
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Sted: sørlandet.
Alder: 14
|
jaja men det er jo gøy å ta den opp å utforske den
har en venn av meg som nesten tar den opp hver dag det er ikke lurt ![]() tar den kanskje opp en gang i månen
|
|
|
#6 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
...et kjapt søk i tarantelldelen av forum: Reptilfreaks.no - Søkeresultater , og vips så har man litt å lese på.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Sted: Vestlandet, Bergen
Alder: 20
|
Min erfaring:
Ikkje dytt på abdomen, men e litt hisseg a seg og like ikkje d. En malekost er fin, ikkje så "hard" G. Rosea'n min ser ikkje den som en trussel. Bare flytt hånden din under tarantellen samtidi, viss ikkje den går av seg selv. Når den ser at d ikkje e farli å bli håndtert blir d bare lettere å lettere. Øvelse gjør mester, men som d står over, ikkje alle taranteller bør håndteres |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vurderer tarantell, og trenger info | Tarantell? | Taranteller | 43 | 28-02-2012 14:58 |
| Trenger anbefaling til min neste tarantell | e_razor | Taranteller | 7 | 27-03-2009 21:43 |
| Trenger litt råd :) | ShortyAngel | Taranteller | 2 | 22-12-2008 18:05 |
| Syk tarantell? Trenger hjelp! | elfstar | Taranteller | 10 | 27-05-2008 09:56 |
| Trenger litt hjelp med å bestemme meg: tarantell, pinnedyr | Chixz | Terrarier | 11 | 13-08-2005 15:44 |