| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 23
|
heisann, jeg har en del spørsmål, interesserer meg veldig mye for gekkoer. finnes det noen giftige typer av disse? har lyst å finne ut alt om dem, men vet liksom ikke hva jeg skal søke etter på internett. hvor stort terrarie må gekkoer ha? lurer egentlig på alt om dem, alt fra lys, varme,lutfuktighet, hvilke omgivelser de trives i(f.eks sand, bark,liker de å ha en hule de kan gå i osv) vet dette er ganske teite enkle spørsmål som det sikkert ikke er så vanskelig å finne ut av, men som sakt så blir jeg helt grønn når jeg skal sette meg ned for å søke, også vil jeg heller få svar fra noen som har peiling, for det er litt kjipt hvis du finner frem til feil informasjon
![]() håper på et godt utfyllendes svar
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Sjekk RF sine faktasider om øgler, der er det mye å lese
Øgle-Fakta - Reptilfreaks.no |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: I midten
Alder: 32
|
Sitat:
Det finnes fakta ark på reptilfreaks og repti.net. Best om du finner ut hvilken gekko du har mest lyst på. Litt enklere å hjelpe deg da.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Det finnes giftige øgler, men ikke gekkoer såvidt jeg vet.. Kan anbefale deg å lese litt om foreksempel leopardgekkoer som det ligger fakta om her på forumet.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leo gekko | Kris10an94 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 30 | 24-03-2008 12:55 |
| Mat til gekko :) | TwixXxy | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 22-03-2008 21:41 |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | Øglefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |
| Leo gekko | misspower | Gekkoer | 13 | 15-02-2007 17:51 |