| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Hva er Star gazing spider baby ???
er det en slags sykdom ? Sist endret av DanFekar; 16-01-2009 kl 21:09. Begrunnelse: Endret trådens tittel til noe forståelig |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Star gazing/wobbeling er en genetisk ting som stammer fra den første wc spiderene. Søk på youtube så ser du hva det er. Mange mener de har krysset det ut, men jeg tror ikke du får fjernet det. Sett flere som har avlet på foreldre som ikke har vist noen symptomer, men avkommet har fått det fordi. Det kan oppstå i alle aldre, så man vet aldri.
En bedre overskrift hadde vært bra
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Så at det var noen som trodde boaene sine hadde også, er det helt feil?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Wobbling på spider-morphen er mer eller mindre en slags blanding forstyrrelse i balansenerven og ADHD. Det er ikke smittsomt, men er arvelig.
De kan ha perioder hvor alt er bare helt krøll, fyker rundt i terrariet, detter opp ned, og virker helt omtåket og merkelige, og det kan være dager-uker hvor alt er helt normalt. Noen spiders har dette mer enn hva andre har, noen er helt symptomfrie. Oppdrettere sier at dette ikke skader slangen på noe vis, de spiser godt, og ter seg ellers som en normal kongepyton. Jeg vet fremdeles ikke helt hva jeg skal tro på.. Egentlig veldig synd, da spider og alle combo-morphene etter dem er sykt kule.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Star gazing spider baby! :( | CamStatic | Boa og pyton | 39 | 03-01-2009 22:17 |
| Camel Spider | L.Parahybana | Taranteller | 29 | 04-12-2007 17:57 |
| Gladiator spider? | Fido | Edderkoppdyr | 15 | 20-11-2007 05:22 |
| Ny Spider fan! | archos | Medlemmene | 8 | 04-03-2007 12:37 |