| Startgropen Forum for deg som er ny til hobbyen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
(obs, denne gjelder både for slanger, som for øgler)
"Jeg skal ha reptil - HVA trenger jeg å kjøpe?" Jeg har fått spørsmål i det siste om hva man bør tenke på å kjøpe før man skaffer sitt reptil. Alle reptil har forskjellige nødvendigheter, og her har jeg prøvd å ta med det mest basiske. ![]() Mer om hva du trenger om du vil kjøpe deg et reptil kan du lese ved å klikke her.
The more people I meet, the more I adore my snakes... Reptilicious Cam <3 Sist endret av Frogger; 22-11-2008 kl 17:12. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Veldig bra skrevet Cams!
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Dette var en grei og oversiktlig "blandings caresheet" Cams!
Bra jobbet! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Veldig bra og kreativt faktaark, Cam! Fine bilder og bra innhold
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk!
Tok meg fire timer, med bildene og teksten. o_O Og rommet vårt så ikke ut etterpå. ![]() Sikkert rom for forbedringer, men håper den holder enn så lenge. =)
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: akershus
Alder: 29
|
flott artikkel, men kanskje du kunne skrevet litt om automatisk regnsystem og fogger under fuktighet + litt mer om gut-loading av fòr dyr også.. Det siste er jo veldig viktig... Men uansett et bra stykke arbeid!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ja, jeg har tenkt på det med fogger, men dessverre så gikk det i glemmeboka under skrivingen.
Gut-loading, ja, der sa du noe viktig noe! Kanskje jeg en dag får tatt meg sammen og gjort en artikkel om det også.. (med mindre noen andre kommer meg i forkjøpet ;D )
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Glimrende Cam! Kortfattet og greit, ikke for mange detaljer.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Dette er noe av det beste jeg har lest på lenge
Veldig bra skrevet Cam, og takk for det fantastiske bidraget ![]() Men nå fikk jeg bare lyst til å innrede terras... så da ble det hovedrengjøring i dag : P
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 27-11-2008 kl 06:34. Begrunnelse: Leifer som ei ku.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jeg skal kjøpe meg et reptil - HVA trenger jeg? | CamStatic | Reptilfakta | 0 | 22-11-2008 12:20 |
| endelig funnet slangene jeg skal kjøpe | Løven31 | Boa og pyton | 21 | 24-11-2007 16:16 |
| Skal kjøpe meg Landskilpadder. | carmencita | Skilpadder | 37 | 02-10-2007 06:24 |
| Hei jeg skal kjøpe øgle... hva trenger jeg? og hva må jeg? | baggis | Småprat | 8 | 24-04-2007 16:40 |
| Skal kjøpe meg en tarantella | Kristin2 | Taranteller | 16 | 11-01-2007 21:13 |