"
Gammel 28-10-2008, 14:02   #1
Junior Member

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 25
Meldinger: 2
Standard hvor mye koster en Corn snok i norge

Hei passer på en Albino, Korn Snnok (den har røde øyner) å e nesten rød eller rosa farget, å lurte på om det feiler den noe å hvis ikke er de mere skjelden en andre????

Hvor mye må eg ut med sånn ca hvis eg kjøper en Corn Snok av en privat person her i norge????? e det noen som har peiling..

Sist endret av DanFekar; 28-10-2008 kl 15:03. Begrunnelse: Opprinnelig innlegg gjenopprettet
erwin86 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 14:17   #2
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

Albino er en morph, og er ikke sjeldent blant kornsnoker. =)

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 16:17   #3
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
Meldinger: 1,530
Standard

Heisann. Det feilier ikke kornsnoken noe som helst. Albino er en temmelig vanlig mutasjon og skyldes mangel på pigmenter, og det røde du ser i øynene er faktisk blod pga manglende pigmenter. Det er helt ufarlig

Kornsnoker ligger fra 500 og oppover avhengig av hvilken fargevariant (morph) du er ute etter
Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 16:22   #4
Junior Member

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 25
Meldinger: 2
Standard hva ligger en som e rød rosa med røde øyner på da???

hva ligger en som e rød rosa med røde øyner på da???, en sånn som e på profil bildet mitt da?????
erwin86 er offline  
Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 16:25   #5
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
Meldinger: 1,530
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av erwin86 Vis post
hva ligger en som e rød rosa med røde øyner på da???, en sånn som e på profil bildet mitt da?????
Den på profilbildet ditt som er "rød rosa med røde øyner" er som jeg sa over en vanlig albino.
Nøyaktig pris kan jeg ikke hjelpe deg med, er du usikker sjekk ut repti ser dem ligger til salgs nå og da der.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Jabbes snok Jabbe Mine Herptiler 17 27-01-2008 12:53
Korn Snok/Melk Snok spørsmål Arfus Snoker 3 02-09-2007 09:19
konge snok stine90 Snoker 9 18-03-2007 15:06
korn snok black_charity_ Snoker 31 25-01-2007 12:42
Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? Media 5 11-12-2003 15:20

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 13:19.