|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 23
|
hei hei folkens.. jeg har fått meg en kornsnok å første gang jeeg har en reptil
syns det er veldig spennende men om noen har noen tips å råd for åssen jeg skal gjøre alt. det hadde jeg satt veldig pris på å varme matte er det noen som skal selge en
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
Det falt deg aldri inn å finne ut dette FØR du skaffet deg dyret?
Som en god tommelfinger-regel skal ALT være handlet inn (eks. varmematte) FØR man går til anskaffelse av dyret! Det er ikke fryktelig dumt å lese litt litteratur om dyret du vil ha heller. Repti.net / Reptile care sheets / Kornsnok (Panterophis guttatus guttatus) http://www.reptilfreaks.no/forum/sla...-kornsnok.html
Live long and prosper! Sist endret av DevilDoll; 18-08-2008 kl 20:14. Begrunnelse: .... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Hei hei, og velkommen til forumet.
Kornsnoker er det skrevet mye om her, så et raskt søk burde gi svar på de fleste spørsmålene dine. Du kan f.eks starte med dette faktaarket ![]() Hvis du ønsker å kjøpe en varmematte så anbefaler jeg at du legger inn en tråd i kjøp/salg-kategorien. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Hei
Vi er her for å hjelpe Hva lurer du på? Generelt om kornskok hold kan du finne i Fakta Arkene våre: http://www.reptilfreaks.no/forum/sla...-kornsnok.html Andre caresheets rundt om: Repti.net / Reptile care sheets / Majsorm (Panterophis guttatus guttatus)
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 18-08-2008 kl 20:16. Begrunnelse: Da var jeg litt sen :) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: hedmark
Alder: 33
|
legg ut noen bilder sp vi får se den
gratulerer forresten
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 23
|
jeg har lest mye om det her.. men så er jo ikke helt grønn.. jeg fikk ikke tak i varmematte men fikk tak i en varmekabel som var til reptiler. inntil jeg fikk tak i en matte
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Trondheim
Alder: 27
Meldinger: 186
|
Grattulere med Kornsnoken Christoffer88
legg ut noen bilder av snoken å terra så vi får se ![]() ![]() ![]() hvilken morph er det forresten? ![]() mvh Enigma |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Hei og gratulerer med kornsnok! Jeg har også en
![]() En side jeg har brukt mye er www.majsorm.nu Det står på svensk da, men der er alt du trenger å vite. Hun som har lagd siden har også et forum for bare kornsnoker: Majsormsforum :: Index Der kan du spørre om det er noe mer du lurer på, eller så kan du jo spørre her å. Hva slags morph har snoken din? Har du bilde? MVH: Olliw
|
![]() |
| Emner |
| kornsnok, nybegynner |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |