|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Sandnes
|
Jeg fikk min første slange i går , det var en Sinaloan melkesnok. Så jeg kjøpte et exo terra 90*45*45 , han i disken sa det va et bra terra for en slange. Slangen kom i hus, og det jeg la merke til var at den bare prøvte å finne veien ud . Etter 5 time lå den jammen oppå terra , hehe .Da hadde den klart å klatre opp bakgrunn veggen og så presset opp takplaten å krøpet ut
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Og det er glad smileyface fordiiii?
Tror jeg mer eller mindre hadde fått hetta om slangene mine fant utveier. Og husk - de glemmer aldri første gangen de kom ut av terrariet. De vil fortsette å prøve og prøve og prøve helt til det ikke er mulig lengre.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Smilefjese var for jeg synes det var en litt morsom historie. (va jeg følte når jeg såg han utføre er en annen sak) men jeg vet det er 100% sikkert nå!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Har du husket å feste topplaten skikkelig?
Gratulerer med snok Hvor stor er den?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
TakkTakk.. Prøver å legge ud bilde. Den er sirka 40 -50cm
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Joda, skikkelig morsomt når man ser det. Ikke så morsomt etter at man har lett hjemme i ørtsne dager, og så dukker den kanskje opp i avisa, driter ut reptileierne IGJEN, og blir avlivet.
![]() Folk undervurderer stadig slangers utbrytertrang. Du har helt rett Cam, de gjør ikke noe annet. Bare punktum. De gir aldri opp. Regner med at du har sikret buret (og alle andre som leser denne tråden/problemstillingen for ørtene gang?) Men fine er de, grattis!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: nor trøndelag
namsos
Alder: 20
|
"presset opp takplaten å krøpet ut"
Jeg ville hatt noe tungt oppe på takplata så den ikke klarer å presse den opp igjen
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
Alder: 32
|
Har selv sittet å sett på at en slange har klatra opp på bakgrunnen og pressa seg igjennom på samme måte. Selv om den var festa ordentlig. Topplokket på exo terraer er ikke stive nok, så man burde legge steiner, blomsterpotter eller noe annet drit oppe på lokket for å holde det skikkelig nede, hvis man skal ha en liten slange inni der.
Det er uansett lurt å løfte litt i lokket etter man har satt det på, for å sjekke om klipsene som skal feste lokket har satt seg skikkelig. For det er det ikke alltid dem gjør.
|
![]() |
| Emner |
| slange |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Enda en slange på rømmen i bergen. | Gobblin | Media | 4 | 25-06-2008 14:51 |
| har et greit problem her (På rømmen) | Adsome | Taranteller | 20 | 06-05-2008 11:30 |
| terapin på rømmen! | reptilfrelst | Media | 5 | 02-05-2008 13:18 |
| Lampropeltis triangulum på rømmen?? | reptilfrelst | Småprat | 8 | 06-06-2007 15:44 |
| Sirisser på rømmen! | tovang | Fôrdyr | 28 | 02-05-2006 05:27 |