|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Det skulle du likt å visst.......
Alder: 24
|
Hei, jeg har nettopp fått meg en kornsnok (snowcorn) , Den har begynt å bli litt grå i fargen, det er en hvit albino. jeg vet ikke når den skiftet ham sist. å den ligger bare inne i bambus røret sitt, stikker av å til hodet ut. Å seff når den får mat, den spiser veldig bra. å når jeg holdt den hin dagen, så av å til fikk den rykninger. ? er det vanlig?
nå har den lagt for det meste inne røret sitt. det er 25 grader i terrariet. å den har vann hele tiden, skiftetr det daglig til den. å den spiser som den skal. Uansett er dette vanlig? Skal den skifte ham kanskje? Eller er det bare nybegynner angst ute å går ? ![]() Mvh Marius |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
|
Sitat:
la den få en 14 dager sirka til å vende seg til sitt nye hjem ![]() du vil kunne se på øynene når den skal skifte ham...dem blir blå og etter en 4-7dager sirka så skifter den ham. sørg helst får å ha riktig luftfuktighet da. jeg ville også skiftet ut røret med en hule.. Lykke til og gratulerer med kornsnok
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Det skulle du likt å visst.......
Alder: 24
|
Sitat:
okei , takk for hjelpen
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| ham, kornsnok, min, skal, skifte |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Datt ned under ham skifte | Jon M | Pinnedyr | 1 | 20-08-2008 19:20 |
| Ham skifte hos leos | Ricky-man | Lover og regler | 5 | 19-06-2008 20:01 |
| koss ser vi at en tella skal skifte ham | Kris10an94 | Taranteller | 14 | 21-03-2008 12:41 |
| Ang skifte av vann til sumpskilpadde | orgorg | Skilpadder | 6 | 26-10-2007 20:41 |
| hva gjør jeg?/ hun skal skifte skinn? | sandtrøen | Gekkoer | 3 | 14-08-2006 20:46 |