|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Heisann, er helt ny på forumet her og faktisk helt fersk i reptil verden.
Sikkert 200 sånne poster her fra før og sikkert feil postet men jeg prøvde og søke litt men har ikke helt lært meg forumet her ![]() Jeg vil gjerne ha all mulig info om de vanligste slangene som Korn snok og KP osv litt om hvor lange de blir og gjerne noen bilder osv, sånn at jeg kan finne ut hvem type og morph som passer min økonomi og størelse på terrariet jeg har. Sånn feks Kornsnok, koster BLABLA blir opp til BLA cm lang osv osv. På forhånd takk Mvh SpontaN |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Da så jeg hvor unødvendig denne posten var ja
hehe Men hvordan er slanger med tanke på lyd, terraet mitt skal stå på rommet hvor jeg har et relativt lite hifi anlegg som jeg jo noen ganger drar opp på en god låt eller to, burde jeg la være dette?![]() Edit: Skiveleif |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Nja.. de føler jo vibrasjoner. Men en låt nå og da tror jeg neppe vil skade dem. Vi spiller mye musikk i rommet våre dyr står, og det virker ikke som om de reagerer noe særlig på det. (men nå spiller vi ikke umenneskelig høyt heller.)
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hehe, takker for svar, er vel ikke umenneskelig høyt, mer hifi en party høytalere men kan hende at Eric clapton med Layla, settes på med litt guffe og nytes i godstolen en gang i uka
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| generelle, hjelp, slanger, start |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Slanger og lyd? | slizy | Snoker | 15 | 18-05-2010 17:47 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| "Egg slanger" | john | Helse og sykdommer hos reptiler | 15 | 25-10-2006 18:08 |
| slanger | skorpman | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 24-04-2004 16:55 |
| slanger | _riva_ | Lover og regler | 1 | 17-03-2004 16:24 |