|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Er dette en vanlig slange(snok?) å ha i fangenskap
Hadde en sånn tass for ca 10 år sia,men har ikke sett noe til denne typen etter det :/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Om de er vanlige i Norden veit jeg ikke, men ellers er de mer eller mindre vanlige. Disse snokene kan være nokså hissige.
Flere jeg har vært borti har vært nokså sure. Men alle er jo ikke det
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 01-03-2008 kl 22:39. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
|
Joda, den finnes men ikke noe en ser så ofte i skandinavia. I england og tyskland er de ikke så uvanlig og få tak på.
Jeg så en på expo syd i forfjor. Men vet ikke om noen som holder denne arten her nå om dagen. Sist endret av Gobblin; 01-03-2008 kl 21:24. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hu snuppa jeg hadde var utrolig snill & rolig husker jeg
![]() Husker oxo at det ble en ganske okey str på henne. Satt bare her å tenkte skjønner dere,,kunne liksom ikke huske at jeg hadde sett noen til salgs eller at noen har disse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Bare innrøm det, du har lyst og ha deg noen lange venner igjen
Du satt og mimret |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Plukket faktisk opp en slik som hadde stukket av midt i Bergen Sentrum for noen år siden, Den var nydelig, gul og svart. Det var mye sener husker jeg da de som hadde funnet den var overbevist om at det var en klapperslange.
Var veldig fristet til å beholde den, men siden det var så mye tilskuere endte det med at vi leverte den på Akvariet. Den endte sine dager der et par år senere dessverre grunnet sykdom (sier de, jeg har andre misstanker og irriterer meg grønn hver gang jeg tenker på det). Sist endret av Frogger; 01-03-2008 kl 22:34. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ja sleng ut noen bilder ja
![]() Skal se om jeg finner noen bilder av den jeg hadde oxo
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Neida satt bare å tenkte på min første reptil som var denne tassen,,litt artig siden jeg hadde slange fobi når jeg fikk den,he he Men når muttern var gal etter reptiler så hadde jeg ikke noe valg da vøtt
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| melanoleucus, pine, snakepituophis |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Snake Bytes TV | norway | Filmsnutter | 1 | 25-10-2008 18:49 |
| Rough Green Snake | cookiejar22 | Snoker | 11 | 10-08-2008 18:01 |
| Leopard Rat Snake | s9gl | Snoker | 3 | 04-06-2007 19:13 |
| Rabbit V.S Snake, med en liten vri ;) | _Nagash_ | Filmsnutter | 4 | 14-01-2007 01:34 |
| Rough Green Snake (Opheodrys aestivus) | Snoker | 1 | 22-05-2006 12:11 | |