|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Hei og hopp!
Nå har baby'n min vokst, men han/hun er fortsatt ikke veldig svær og sterk. ![]() (Dog, hun klemmer dritten ut av lillefingeren min! ) Nå tror jeg det er rett før det blir hamskifte igjen, for som dere ser på bildene, begynner hun å bli litt blass i fargen! (Det er forøvrig KJEMPE moro å se på hamen når den har kommet av, for det er så vanvittig størrelsesforskjell!) Jeg vet fortsatt ikke om det er en gutt eller jente, men det er ikke så nøye! Stewie heter hun/han uansett!!! (Oppkalt etter Stewie i Family Guy, selvfølelig!) Den har nå blitt nesten 4måneder, og det virker som han/hun har det veldig fint! Blir kjempe aktiv med èn eneste gang lyset går av i terra, og han spiser godt! (Han har tilogmed begynt å "strike" litt, isteden for å bare tre seg sakte på maten )Jeg skal inrømme at jeg var litt skeptisk til at jeg skulle kunne "binde" meg så fælt til en snok, men jeg har nå blitt veldig fryktelig glad i den lille krabaten! Her er i allefall lille nutta/nutten min! <3 ![]() ![]() ![]() ![]() Det var visst ikke særlig moro å være fotomodell idag, så han/hun stakk like godt av! ![]() ![]() ![]() Terra: ![]() ![]() ![]() Etter jul, kommer vi mest sannsynlig til å skaffe oss dette etter jul! Da skal det bli god boltreplass da, skal jeg si deg! (Og vi vurderer VELDIG sterkt, å få oss noen gekkoer og ha i det som blir det minste terra!) Og her er noen av den andre lille elsklingen min! Han heter Lucifer, og la meg bare si at navnet passer han godt! Han har vært rimelig "spes" siden han kom til denne verden, og han blir ikke mindre normal ettersom årene går. Han har ett lite problem med å skille mellom lek, og det som er jævelig vondt. Og jeg har hatt bittsår/kloresår både på nesa, panna, øyelokket, og selvfølgelig armen! (Jeg har faktisk fått høre av mange at hadde de hatt han hadde de avlivet han!!! Men, jeg elsker den pusen over alt i hele vide verden, og han passer meg og sambo perfekt! <3 ) Pusekatten er forøvrig ufattelig fascinert av Snoken, og han får veldig VELDIG mye stimuli, av å ligge oppå lampa, og titte ned i terrariet. Pluss å gå helt i fistel, og å sitte å "bjeffe" utenfor terra, når snoken er ute på tur! ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
oisann! Nydelig farge på slangen din
Tøft bilde av katten din også, det første.
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Tusen takk!
![]() Kornsnoker er så herlige. <3 De er så livlige, raske, og utforskende! Også synes det er så fin størrelse på de! Ikke for små, og ikke skremmende store!
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
Tusen takk!
![]() Og som skrevet, navnet passer han godt! ![]() Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Glemte og si at det er en fin katt du har også!!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
stilig rødfarge! hehe, Lucifer så litt skummel ut ja
men veldig fin!
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
Takk!
![]() Hehe, det er mange som er litt nervøs for å komme på besøk ja! Mer pga. Lucifer enn snoken! Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Digget rødfargen på snoken din
![]() Og katten var bare helt nydelig. Hvem kan tenke på å kvitte seg med et sånt rampetroll..
|
![]() |
| Emner |
| babyn, min |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|