![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
noen som vet hvor tung en tiger pyton kan bli
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Kongsvinger
|
Det jeg har funnet ut hittil:
"Gabon Viper, a Central African snake that can grow to 7-feet and 18-pounds" http://www.photovault.com/Link/Anima...boonViper.html Der står det litt hvertfall.. Jostein |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
gabonviper:
Denne tråden (som du startet), handlet opprinnelig om hvor det finnes gaboon vipers. I stedenfor å endre hele innholdet og tittelen i tråden til å handle om tigerpython'er, hadde det vært bedre å stille spørsmål om dette dyret i en ny tråd. På denne måten kan nemlig fremtidige lesere kanskje få svar på det samme som du lurte på. Litt av poenget med et forum er jo netopp at folk skal kunne søke i allt som tidligere er skrevet, for å finne ut av det de lurer på. Men når hele teksten er forandret på, slik som skjedde her, blir informasjonen desverre tapt for alltid. Og de svarene som har kommet på det første spørsmålet, blir dessuten helt feil i forhold til hva det nye spørsmålet handler om (og det er jo det nye spørsmålet andre folk kan lese). Men hjertelig velkommen til forumet ![]() Ikke vær redd for å lage mange tråder hvis du lurer på mye. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Latinsk navn på tiger pyton er "Python molurus"
De kan bli 5,5m og veie 90kg http://www.zoo.org/educate/fact_shee...hon/python.htm |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Kongsvinger
|
Takk for at du oppklarte det Katrine...
Holdt på å bli gal... skjønte ikke hvordan jeg kunne ha svart så borti i natta feil på det spørsmålet.... Jostein |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bli, hvor, kan, noen, pyton, som, tiger, tung, vet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vet noen hvor jeg kan få tak i denne? | Sleepy87 | Taranteller | 4 | 10-10-2008 23:11 |
| jeg lurer på om noen som hvet hvor man får kjøpr den bilikste mus til slanger | sander | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 23-09-2008 15:32 |
| Noen som vet hvor jeg får tak i en kongepyton..? any kind? | tjecm8 | Småprat | 3 | 23-02-2005 02:03 |