|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
vet ikke om det er helt rett subforum men går for det.
Lurer litt på hvor stort terrarie jeg trenger til for å ha en fullvoksen kornsnok. lurer også på hvor stort jeg må ha vi jeg skal ha to kornsnoker. takker på forhånd! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
tror ikke du ehøver noe større enn hvis du bare har 1 snok.
men den liker og klatre så du bør ha litt høyde på Terra. og lengde bør ikke være minder enn 2/3 av lengden til snoken
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
jeg vil anbefale deg minst 130lang, 80høyt og 60 bredt. til 1 eller 2.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Exo-terra Terrarium 60x45x60cm er det for litevis jeg skal ha 1 voksen snok.
tar gjerne mot tips om terrarier.. bilder og linker. takk ![]() Edit: ser det reptilfrelst skriver men har ikke så mye plass i bredden. og derfor lurer på i høyden. finnes det slanger som like bedre høyde en bredde? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Mar 2005
|
Ja, 60x45x60 er alt for lite til en voksen kornsnok !
Jeg vil varmt anbefale deg å ta en titt på det svenske jordbruksverkets forskrifter...der finner du konsentrert informasjon om hva forskjellige arter krever angående terrarie-størrelse (areal/høyde), varme og fuktighet. http://tinyurl.com/27ceo6
|
![]() |
| Emner |
| elaphe guttata guttata, kornsnok, mais orm |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvor stort er for stort? | Silher | Taranteller | 15 | 03-10-2008 12:50 |
| hvor stort? | zolty82 | Terrarier | 2 | 22-01-2008 16:01 |
| Skorpion "koloni" i et stort terra. | Eggy | Skorpioner | 16 | 01-08-2007 14:36 |
| Terrarium til skjeggis, hvor stort? | pepsico | Terrarier | 0 | 18-07-2006 16:17 |
| Hvor Stort Terrarie Til Boa Constrictor? | Tarantula | Utstyr | 2 | 07-07-2005 14:54 |