|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Jeg måtte bare si det til mine reptilfraeks venner.Nå har jeg holdt av en korn snok/mais orm på 20cm den er sort og gul.Men er 1226svenske kr dyrt? for jeg trodde det var ganske billig =) Så den venter på meg i Charlottenberg =P
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
oisann... det er nok en ganske sinna pris. hvis du har kontakt med en grønn selger her til lands så kan du få en vanlig morphet til 3-400 spenn.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Siden den bare er ca20cm har den hatt sitt første ham skifte da? for jeg vil ikke kjøpe noe som ikke er sikkert ''funker'' =)
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Bend over I\'ll show ya
|
Det høres ut som et helt vanlig morphet majsorm hvilket ikke skal betales den prisen der for, normal ligger de på mellom 3-500 kroner, selvom den har yttet ham har ikke det ern basj å si om åssen den vil te seg senere, prisen hørtes ut som en dyrebutikk pris, jeg personlig ville heller kjøpt av privat oppdretter. Helt seriøst, drit i å kjøp det dyret for den prisen hos den forhandleren, for hele pakka låter rimelig useriøst.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takker for at dere nevnte handlere i norge =) Har finni noen mais ormer for 300-550spenn =) +at det ikke er så langt å dra elelr =) må bare til Oslo så TUSEN TAKK
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
lykke te!
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Bend over I\'ll show ya
|
lykke til majsormer er morsomme krek.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Men jeg trenger lampe(middels stor) åsså to lyspærer,en pose bark også noe for.Men det er vel ikke så my dyrere her i Norge enn i Sverige?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| det, fiksa |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|