|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
og så er det ikke så veldig dramatisk, men ble litt satt ut, da det skjedde med den slangen jeg forventet å bli bitt av sist. For ca 15 min siden skulle jeg plukke opp chibi, snow corn hoa vår. Snill som et lam og rolig som dagen er lang. Jeg opner terra for å plukke a opp, er jo to uker siden jeg så ho sist, og plutselig satt ho i fingeren min! Jeg ble så forskrekket at jeg ikke reagerte med annet en å løfte ho rolig opp å se på go. Hun slapp etter 10 sekunder men la igjen merker. Jeg begynte å blø, og det svei som bare faen!
Så la det være en oppvekker, selv om du har et reptil som aldri har gjort annet enn å være snill, kan den ha en dårlig dag! (og det er faktisk vondt å bli bitt av en kornsnok, vil sammeligne det som når en kattunge med bittesmå sylskarpe tenner setter seg i fingern din) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Jaja de skjer en gang med alle=) velkommen i klubben hehe
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Huff da =P flaks at det ikke er vondere enn en kattunge da =P men hvor stor er snoken?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Bra og høre at det ikke var så ille da, men det var kanskje sjokket som var værst?
Nå kan du være glad for at dette ikke var denne krabaten, da hadde du nok merket det bedre ![]() Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
snoken er ca 3 år gammel og litt over meteren. ja var nok det at det at det var akuratt hu som beit.... Hadde ikke forventa det liksom...
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bitt, ble, jeg |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| bitt sår | speed | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 3 | 04-03-2008 14:57 |
| Dabbagam bitt?? | Sistine | Andre øgler | 1 | 14-08-2007 20:16 |
| Bitt av skorpionbasillen! | alma | Skorpioner | 15 | 21-01-2007 13:01 |
| Ble bitt i dag... | h11te | Taranteller | 19 | 29-10-2006 18:38 |
| Blitt bitt? | Sid | Skorpioner | 7 | 02-02-2005 02:08 |