|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
jeg vil påstå at den øverste ligner noe ille på en california kingsnake, albino... søk på dette på google så finner du masse bilder av de...
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Om du vil ha info om melkesnoker så er www.google.com din beste venn
![]() sjekk også på sider som repti.net ----> http://www.repti.net/repti2/index.ph...&PAGE=2&ID=448 les også litt forskjellig om slanger for å få en bredere forståelse om dyret. tar meg også friheten til å sitere fra en annen lignende tråd. Sitat:
ser at den nederste har antydninger til tre bånd, men er som sakt ikke sikker. men du har iallefall litt info om melkesnoken nå ![]() enjoy
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Er enig med at den øverste ligner på en albino California Kingsnake, men etter markeringene i nakken å dømme, er jeg ganske sikker på at det er en albino Sinaloan Melkesnok Lampropeltis triangulum sinaloe. De to nederste ser ut til å være Honduransk Melksenok Lampropeltis triangulum hondurensis i vanlig morph og albino;P
|
![]() |
| Emner |
| dette, hvilke, slager |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilke skorpioner vil dere ha? | Parabuthus | Skorpioner | 30 | 16-09-2009 07:41 |
| Hvilke Tarantell?? | FOXTER | Taranteller | 7 | 02-06-2008 21:34 |
| hvilke reptiler kan gå i små terrarier? | Androctonus | Øgler | 15 | 14-09-2007 14:32 |
| hvilke planter.. | Hermansen | Øgler | 5 | 25-06-2007 09:26 |
| Hvilke Kakkelakker for för til skjeggiser og Leo? | Speedy | Fôrdyr | 8 | 03-05-2007 19:39 |