|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Her er de topp 10 begynner slangene. Mange har forskjellige meninger om dette, men denne er visst satt sammen av eksperter. Selv er jeg litt uenig med den
![]() 1:Kornsnok Elaphe guttata 2:Rottesnoker Elaphe-arter 3:Kongesnok Lampropeltis getula 4:Melkesnok Lampropeltis triangulum 5:Strømpebåndsnok Thamnophis sirtalis 6:Gofersnok Pituophis melanoleucus 7:Kongepyton Pyhon regius 8:Rosenboa Lichanura trivirgatai 9:Regnbueboa Epicrates cenchria 10:Kongeboa Boa constrictor
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Hmm, Python regius så langt ned, hadde jeg aldri trodd.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Vart overrasket over Python regius selv. Av egen erfaring synes jeg Melkesnoken er ganske vrang når det gjelder mat. Spesielt i overganger mellom størrelse på musa og til og med når det gjelder fagen på musa
![]() Snoken min ser ut til å være redd grå mus, men hvit mus på samma størrelsen vil den gjerne ha Sleit og klunra litt når jeg skulle gå over fra føssi til voksen mus (sleit i et halvt år faktisk...).
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Bend over I\'ll show ya
|
har du prøvd å åpne munnen til musa og dra tunga litt ut av munnen på den?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Ja, har prøvd det en gang, men da bare gjemte snoken seg:S Hehe. Jeg har vel en pingle til snok
Men han spiser voksen mus nå altså, det var før jeg klunra med det, i overgangen. Det er et par måneder siden han godtok voksen mus.
|
![]() |
| Emner |
| begynner, slanger, topp |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| begynner gift? | Jabbe | De "ekstra" eksotiske herptilene | 23 | 02-05-2008 10:46 |
| Topp 10 begynner tarantellaer. | Jabbe | Tarantellfakta | 0 | 19-07-2007 13:33 |
| Terrarie Begynner og ta form | Løven31 | Terrarier | 5 | 03-07-2007 15:52 |
| begynner skorpioner | skorpion | Skorpioner | 2 | 26-10-2006 15:31 |
| nå begynner jeg å lure litt | abj79 | Småprat | 5 | 22-07-2005 19:43 |