|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Er det noen som har personlig erfaring med denne eller en link til et godt caresheet?
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Desverre ikke, men artig at du skule spørre. Det er bare noen få dager siden jeg leste masse om denne snoken. Desverre ingen caresheets.
Flørter du med tanken på giftsnok? |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
har i lang tid vært fascinert av giftsnoker ![]() men OM noe slik skal skaffes så er det mye som må på plass først: hooks, et sikkert terrarium, motgift og et tonn med kunnskap. kunnskapsdelen syns jeg faktisk er mer vital her enn med ikke-giftige arter, om jeg kan være såpass vulgær å si.... ved siden av det så er jo motgift delen en problematikk, med både tilgjengelighet og pris. ved siden av DET igjen så har vi etikken, ikke minst konsekvens-etikken. Syns denne arten er et skue for øyet og vil bare ha litt mer kunnskap om den
|
|
![]() |
| Emner |
| boiga, dendrophilia, mangrovesnok, vanlig |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lacerta vivipara(Vanlig firfisle) | Mr Matsy | Andre øgler | 15 | 21-09-2008 09:28 |
| Korn Snok/Melk Snok spørsmål | Arfus | Snoker | 3 | 02-09-2007 09:19 |
| Vanlig pris på en skjeggis? | Gibbs | Agamer | 22 | 01-03-2007 10:21 |
| Jeg har/holder vanlig Padde, bufo bufo | Evenruden | Padder | 2 | 15-11-2006 14:40 |
| vanlig norsk salamander (triturus vulgaris & t.cristatus) | straymond | Salamandere | 8 | 24-01-2006 13:38 |