|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 26
|
hei. har to kornsnoker. begge virker friske og sterke. men den minste har jeg lurt litt på i det siste.
selv om den spiser normalt så virker den litt tynn... frisk og rask- ute hver kveld og kikker rundt . men fortsatt...... .(skal få ut noen bilder) det som bekymrer meg mest er at det "knepper" i slangen når den kryper rundt i hånda mi. hører å kjenner dette. litt vanskelig å forklare men når ett spesielt punkt ca. midt på slangen går rundt en sving så knepper det. noen som vet noe. ????? virker ikke som det gjør vondt for dyret så tar det jo med ro enn så lenge.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 27
|
Legg ut et bilde så kan me sjå på den. Visst den er tynn samtidig som den eter godt kan det bakterieinfeksjon i tarmen eller liknande. Dette må du isåfall gå til dyrlegen med.
Den kneppelyden du kjenner hadde min kornsnok og, det gav seg av seg sjølv etter litt tid. Det kan a samanheng med hamskifte, men dette er eg ikkje sikker på. Pass på at temp og luftfuktighet er ok, så trur eg det gir seg. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kornsnok, lyd, rygg, syk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bare litt bilder av litt kryp <3 | CamStatic | Mine Herptiler | 51 | 27-09-2009 10:28 |
| Litt om meg.. | smørblomst | Medlemmene | 9 | 15-03-2007 16:15 |
| Litt sent ute e med.. | Speedy | Medlemmene | 4 | 14-03-2007 16:28 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |