|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Kjeda meg litt ein dag så eg bestemte meg for å endre litt i terra til mine to søte små
La inn litt sand i ene delen av terra og gav dei ein stor pinne/stokk som dei kan gøyme seg i og klatre på Det bilde uten sand i terra er slik det var før. Hva syns dere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Ser fint ut det! Men er det et akvarium? Regner med du passer på lufting osv. Og at den er helt tett i toppen? Ser ut som en matglad snok ihvertfall
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
er akvarium ja
Har fixa masse lufthull til dei så det er ikkje noko problem. Dekka til dei største hullene som var i det fra før Ho er ein skikkelig matmoms ja. Sjuke fart på ho når ho kjenner matlukt
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
det ble jo bra det! hvor stort er akvariumet? va fine kornsnoken
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 27
|
Sitat:
Så du hardde lagt inn et innlegg om parring, er det kanskje denne som er gravid? Isåfall kan du stryke det jeg sa over. Hadde jeg vært deg hadde jeg skilt dem, de har det bedre visst de får være alene. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg sier ikke dette for å være slem... det er like usunt for en slange å være tykk som for et menneske. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| terrariet mitt. hva syns dere? | monjanse | Terrarier | 6 | 16-02-2011 12:07 |
| Hva syns dere om salg av reptiler i dyreforretninger | Kris10an94 | Lover og regler | 30 | 22-07-2009 14:41 |
| Brosjyre, hva syns dere? | Chibi | Småprat | 16 | 25-05-2007 19:58 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| visstnok hva norges stat syns er en tilstrekkelig avlivning. | straymond | Media | 1 | 13-01-2005 18:52 |