|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Hei igjen godt folk.
Den ene snoken min har ikke ftt av seg all hammen etter siste skifte. Jeg har sprayet den med vann mange ganger så den skulle få så mye fuktighet som mulig i håp om at den ordner dette selv, det gjør de vel som regel så lenge forholdene er riktige. Men jeg lurer på hva jeg skal gjøre om den ikke blir kvitt alt, kan jeg hjelpe den med å dra den av? Synes det høres fryyyyyktelig skummelt ut å gjøre. Evt. hvor lenge skal det gå før jeg hjelper den?
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Sitat:
Hei. Tipper det er Kornsnok du har? ser på bildet ditt bare. selv har jeg ikke noen personlig erfaring å skryte av når det kommer til snoker generelt. Men selv har jeg en KongePython som jeg her hatt i ca. 4-5 år nå. KongePython er kjent for og ha litt problemer med å skifte ham. selv er jeg påpasselig med litt ekstra fuktighet rundt hamskifte, men av og til må jeg la slangen få bade i ca.15-20 min i riktig temperert vann, for så og bruke et håndkle/klut å la den skli litt igjennom det for å få av seg restene. da slipper du å må dra av skinnet hvis du ikke liker det. selv så er min erfaring med og dra av skinnet helt greit så lenge du fukter den først. sitter skinnet godtfast enkelte små steder så bare la det sitte, det går som regel av etter neste gang dem spiser, da strekker skinnet seg mye, og restene av skinnet løsner. lykke til.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
hehe, skjønner det er lenge siden jeg har vært aktiv her, glemmer jo helt å se når denne tråden ble startet. jaja.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hehe, skulle til å spørre hvor det var blitt avdeg i den "hvor ble det av?" tråden..
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
er det en egne tråd? hvor er den da, så kan jeg skrive der hva jeg har drevet med, for dem som lurer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tarantell Ham Skifte? | ChazzyG | Taranteller og skorpioner | 3 | 03-07-2009 22:41 |
| skifte ham | even123 | Taranteller | 5 | 27-05-2009 01:53 |
| Datt ned under ham skifte | Jon M | Pinnedyr | 1 | 20-08-2008 19:20 |
| Ham skifte hos leos | Ricky-man | Lover og regler | 5 | 19-06-2008 20:01 |
| Rød Chilener, skifte farge | Gundersen | Taranteller | 1 | 07-06-2008 10:55 |