|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Heisann godtfolk. Jeg har 0.1 Anerythristic poss het fire, og 1.0 Amel.
Disse fyller 1 års dag rundt nyttårsaften og jeg hadde håpet på å få avlet frem noen egg til neste sommer. Men jeg lurer på hvilken morph mitt lille reptil par kan avle frem. Mvh Reptor
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
100% normale. De blir vell het en eller annen vei, uten at jeg kan gi deg noen % på det.
vet heller ikke hvordan genetiken på fire er, så kan ikke svare på det. Men anery x amel blir normale farget. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Er det ikke altfor tidlig å avle på en 1 år gammel hunne? Trodde de måtte være minst 2-3 år?
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Og om hu er det så kan det være fatalt og sette egg på henne så tidlig. Hu mister en god del kroppsmasse på å gå med egg, så hu bør være stor og fin før parring. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Leste at de ble kjønnsmoden etter ca et år, men hvis det kan være en stor påkjenning i så tidlig alder så chiller jeg et år med de planene, vil jo ikke utsette de for noe stressende. Men takk for svar
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hanner bruker vel 10 måneder til 24 måneder på å bli kjønnsklar. Hunner bruker gjerne lengre tid, 1,5 år til 2,5 år.
Det viktigste er igrunn at hun er stor nok.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Male = Amelanistic
Female = Anerythristic pos. het. Amel, Bloodred Offspring predicted as: --------------------------------------------------- 2/4 Normal(pos. het. Amelanistic, Anerythristic, Bloodred) 2/4 Amelanistic (pos. het. Anerythristic, Bloodred)
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Men hvilken calc brukte du? Jeg fikk Male = Amelanistic Female = Anerythristic, het. Amel, het Bloodred Offspring predicted as: --------------------------------------------------- 100,00% Normal(50% poss. het. Amelanistic, 50% poss. het. Bloodred) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken morph? | dragoon88 | Slanger, øgler og skilpadder | 21 | 17-08-2009 10:39 |
| Kornsnok Går mine snoker sammen? | Bredo | Snoker | 13 | 21-05-2009 16:18 |
| Hvilken morph? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 0 | 01-02-2009 22:15 |
| ser frem til sommeren FORDI.. | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 42 | 30-06-2007 15:07 | |
| Må bare vise frem... | phase | Småprat | 5 | 09-12-2004 19:33 |