"
Gammel 16-08-2009, 19:37   #1
Reptilfreak

Olliw sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
Meldinger: 695
Standard Hvor er TBM?

Hei

Jeg har avtalt med TBM/ The Bug Man at jeg skulle få kjøpe mus av han rundt disse tider, for nå begynner jeg å bli tom. "Jada", det var greit. Men han svarer f*en meg aldri på noe som helst! Jeg har stolt på han og jeg er egentlig avhengig av at han svarer snart og får fingern ut av øret og selger meg det föret jeg trenger snart!

Har noen no peiling på hvor han er/ hva han driver med/ hvorfor han ikke svarer?

Var mye kluss rundt forrige bestilling, men det skulle ikke gjenta seg, er j*velig irritert akkurat nå
Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 20:31   #2
Reptilfreak

Eggy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
Meldinger: 1,439
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (7)
Standard

Hva er lang tid? Om det er snakk om mnd så er det greit, men om det er snakk om en uke eller to så kan det hende at han er på ferie i disse tider.
Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 20:53   #3
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

Tror jeg bestilte masse insekter av ham for vel over 8 måneder siden, som jeg aldri fikk... har ikke hørt fra ham siden det..

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 20:55   #4
Reptilfreak

Galil sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,005
Blog Entries: 1
Standard

Det er lite frekt eller hva !?
Galil er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 21:51   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 13
Standard

Husker jeg bestilte en gang der jeg og.. Varene kom 2 måneder for sent (etter jævlig mye masing), opptinede \ illeluktende, dårlig pakket og for lite i forhold til hva jeg bestilte..
Korlo er offline  
Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 09:48   #6
Reptilfreak

Olliw sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Eggy Vis post
Hva er lang tid? Om det er snakk om mnd så er det greit, men om det er snakk om en uke eller to så kan det hende at han er på ferie i disse tider.
snakk om måneder
Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 12:03   #7
Reptilfreak

Kahuna sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Alder: 36
Meldinger: 53
Blog Entries: 1
Standard

Høres ikke bra ut. Vi får håpe at han dukker opp igjen. Det er mulig han svarer her selv for å gi en god/dårlig forklaring. Det er uansett nyttig for andre å få informasjon om både ris og ros når det kommer til medlemmer som selger her på forumet.
Kahuna er offline  
Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 15:09   #8
Reptilfreak

Olliw sin avatar

Standard

Nå har jeg hvertfall fått kjøpt 10 mus av nærmeste dyrebutikk (300 kr!!)

Får håpe TBM er mulig å få tak i neste gang
Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 15:24   #9
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Olliw Vis post
Hei

Jeg har avtalt med TBM/ The Bug Man at jeg skulle få kjøpe mus av han rundt disse tider, for nå begynner jeg å bli tom. "Jada", det var greit. Men han svarer f*en meg aldri på noe som helst! Jeg har stolt på han og jeg er egentlig avhengig av at han svarer snart og får fingern ut av øret og selger meg det föret jeg trenger snart!

Har noen no peiling på hvor han er/ hva han driver med/ hvorfor han ikke svarer?

Var mye kluss rundt forrige bestilling, men det skulle ikke gjenta seg, er j*velig irritert akkurat nå
Husker jeg ikke feil er det veldig veldig lenge siden du var i kontakt med TBM for å kjøpe fôr dyr.. Som du sikkert vet har heller ikke TBM vært videre aktiv eller lagt ut noen annonser på reptilfreaks på nesten 1. år.

At han ikke er tilgjengelig for deg nå som du trenger han kan han egentlig ikke lastes for.

Jeg skjønner at du er frustrert over at du ikke får fatt i han, men jeg syns det blir helt feil å kritisere han i et forum han selv ikke har vært aktiv på på veldig lenge.

Sist endret av Frogger; 17-08-2009 kl 15:33.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 18:50   #10
Reptilfreak

Tony sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Meldinger: 1,107
Blog Entries: 14
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Olliw Vis post
Nå har jeg hvertfall fått kjøpt 10 mus av nærmeste dyrebutikk (300 kr!!)

Får håpe TBM er mulig å få tak i neste gang
om du er så missfornøyd, hvorfor da "neste gang"??
hvis du har så problemer med kundebehandlingen hannes, så burde du vel latt være å kontakte han igjen?
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? nemesis230ce Boa og pyton 10 30-03-2009 10:31
Øgler Hvor mye mat? Dahlia Slanger, øgler og skilpadder 6 24-01-2009 23:29
Hvor? Adriano Småprat 14 13-09-2007 17:04
Hvor mye mat? Speedy Skilpadder 14 19-04-2007 14:18
Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? Media 5 11-12-2003 15:20

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 12:40.