|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Hei
Jeg har avtalt med TBM/ The Bug Man at jeg skulle få kjøpe mus av han rundt disse tider, for nå begynner jeg å bli tom. "Jada", det var greit. Men han svarer f*en meg aldri på noe som helst! Jeg har stolt på han og jeg er egentlig avhengig av at han svarer snart og får fingern ut av øret og selger meg det föret jeg trenger snart! Har noen no peiling på hvor han er/ hva han driver med/ hvorfor han ikke svarer? Var mye kluss rundt forrige bestilling, men det skulle ikke gjenta seg, er j*velig irritert akkurat nå
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Hva er lang tid? Om det er snakk om mnd så er det greit, men om det er snakk om en uke eller to så kan det hende at han er på ferie i disse tider.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tror jeg bestilte masse insekter av ham for vel over 8 måneder siden, som jeg aldri fikk... har ikke hørt fra ham siden det..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Husker jeg bestilte en gang der jeg og.. Varene kom 2 måneder for sent (etter jævlig mye masing), opptinede \ illeluktende, dårlig pakket og for lite i forhold til hva jeg bestilte..
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
snakk om måneder
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Alder: 36
|
Høres ikke bra ut. Vi får håpe at han dukker opp igjen. Det er mulig han svarer her selv for å gi en god/dårlig forklaring. Det er uansett nyttig for andre å få informasjon om både ris og ros når det kommer til medlemmer som selger her på forumet.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Nå har jeg hvertfall fått kjøpt 10 mus av nærmeste dyrebutikk (300 kr!!)
Får håpe TBM er mulig å få tak i neste gang
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
At han ikke er tilgjengelig for deg nå som du trenger han kan han egentlig ikke lastes for. Jeg skjønner at du er frustrert over at du ikke får fatt i han, men jeg syns det blir helt feil å kritisere han i et forum han selv ikke har vært aktiv på på veldig lenge. Sist endret av Frogger; 17-08-2009 kl 15:33. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
|
Sitat:
hvis du har så problemer med kundebehandlingen hannes, så burde du vel latt være å kontakte han igjen?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor ofte og hvor mye fôrer dere? | nemesis230ce | Boa og pyton | 10 | 30-03-2009 10:31 |
| Øgler Hvor mye mat? | Dahlia | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 24-01-2009 23:29 |
| Hvor? | Adriano | Småprat | 14 | 13-09-2007 17:04 |
| Hvor mye mat? | Speedy | Skilpadder | 14 | 19-04-2007 14:18 |
| Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? | Media | 5 | 11-12-2003 15:20 | |