|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Jeg hadde kontakt med en person for å få kjøpt meg et parti pinkies men den personen har ikke svart meg på en stund, jeg har kjøpt pinkiesene mine hos dyrebutikken men nå har de vært tom en liten stund å ikke fått inn igjen til tross for at jeg har spurt, .
Nå har jeg ikke flere pinkies å det er en uke siden snoken min fikk mat. Hva kan jeg gjøre? finnes det et alternativ? Hvis ikke må jeg kjøre til nabobyen i morgen å håpe de kan hjelpe. men kansje noen her har et par til overs å kan sende??? Hjelp meg,
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
snoken din klarer seg helt fint uten mat en stund til, ingen grunn til panikk.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Sitat:
Når bør jeg bli redd for helsen til min kjære snok?
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Beklager at vi var tom! Men som sagt, håper vi får inn neste mandag (kveld).
![]() *butikkdama* Edit: Er det snoken din på avataren? Helledussen så søt!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hvor lenge den kan gå uten mat vet jeg ikke svar på, jeg vil tippe det er individuelt.
Men så lenge den ikke går ned i vekt, så er det sjeldent noe problem. Jeg vil tippe at den takler iallefall 2 uker til uten mat uten at du trenger å bekymre deg stort. Iallefall, vei den nå, og så veier du den igjen om 5-6 dager. Og så tar du det derfra.. Til kontrast så kan jeg jo si at det finnes flere oppdrettere som forer nyfødte slanger mye sjeldnere enn hver uke, uten at slangene lider noen nød. Eneste som er litt "kjipt", er at de da vokser saktere.
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
la slangen få være i fred i denne sulteperioden, da bruker han mye mindre energi og kan faste lenger.
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Sitat:
men hvis en kornsnok spiser ei gresshoppe hva er det som kan skje ? eller vil dem ikke ta insekter ? |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
I det fri kan de ta insekter men de foretrekker det ikke
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp, hvilken art er dette? | Calypso | Reptilidentifisering | 4 | 06-04-2012 21:26 |
| Hjelp til hvilken art dette er! | Juliette | Skilpadder | 25 | 18-09-2008 08:55 |
| Hjelp! Hvilken art er dette? | kahleesi | Skilpadder | 3 | 10-05-2008 20:05 |
| Hjelp med id - hvilken øgle er dette? | JanEgil | Øgler | 6 | 29-04-2007 09:56 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |