![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Etter mitt første innlegg så fikk jeg noen tilbakemeldinger om at jeg hadde for få skulesteder å planter til min lille kornsnok "Damien"
Så nå har jeg gjort en god del utbedringer og lurer på hva ere synes. Mvh Reptor
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
I like
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Var det som var tanken bak det hele, her er det både kunstige og ekte stener, planter og lianer
Håper han trives der inne
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Det var utrolig fint :O
Hvilke lianer har du kjøpt? Ekte? Falskt? Link? Og hva slags levende planter har du der inne?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Lianene er både falske å ekte, de ekte er røtter som jeg har gravd opp og kokt, da ble de myke å lett å forme
mens de falske kjøpte jeg på dyrebutikken, exo-terra produkt.Plantene er to mini-trær og en jeg ikke husker navnet på, fikk en gartner til å hjelpe meg å plukke ut noen som ikke var giftige, jeg er litt dårlig på navn, det eneste jeg brydde meg om var at de var små og ikke giftige .
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Ser bra ut det der
Regner med du har et lokk til det også? Mulig å få se hvordan det sitter? Snoken din kan dytte på lokket slik at den kommer seg ut, hvis det ikke sitter godt nok fast, og er luftehullene for store, kan den skvise seg igjennom og stikke på vandring.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Se der ja! Nå trives den.
Ser du bruker et akvarie, en ulempe med dette er topplokket, 2 av hjørnene er mest sannsynlig kuttet av, har du tettet disse? Det jeg gjorde med mine akvarie-terrarier var å feste en bit med fluenetting på hjørnet i akvariet, slik at lokket blir lagt oppå biten. Kornsnoker er eksperter på å finne små hull de kan presse seg gjennom, og du vil ikke ha den løs i rommet, da får du noen timers leting...
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kornsnok Se på min flotte snok :) | reptor | Snoker | 11 | 04-04-2009 13:01 |
| Fordi man kan ikke få nok av flotte leopardgekkoer... | CamStatic | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 21-04-2008 10:54 |
| Hva synes dere? | Jabbe | Helse og sykdommer hos reptiler | 3 | 20-01-2008 15:04 |
| Hvilke størrelser har dere på terrariet? | Lise_88 | Gekkoer | 4 | 18-06-2006 20:09 |
| VOTE:Bruker dere varmematte under ell på siden av terrariet? | lector | Skorpioner | 16 | 05-05-2006 08:29 |