![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: møre og romsdal
Alder: 27
|
Hei alle sammen.
Jeg venter i dette øyeblikk på min første slange, en liten amel kornsnok ![]() Barne terrariet står klart og vi gleder oss som unger før julaften ![]() Men jeg lurer på om det er noen her som driver med oppdrett av pinkies? Jeg skulle likt å få kjøpt et litt større parti, istede for å betale 19 kr stk på dyrebutikken. Og så var det en liten sak til jeg lurer på, har jo sett en del å lest en del om diverse slanger før jeg bestemte eg for å starte med en kornsnok, siden dette skule være en fin begynner slange, men det er flere arter jeg kunne tenkt meg, bl.a. melkesnoken (digger fargene å dens likhet med koralsnoken). Hvordan er det å introdusere en melkesnok for en kornsnok, vil de kunne leve ilag? Hva hvis kornsnoken er voksen og melkesnoken en juvenil, vil kornsnoken spise melkesnoken da? Takker for et flott forum, gleder meg til å kunne laste opp bilder. Mvh Reptor |
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Hei og Gratulerer med kornsnok kjøp!
ALDRI bland arter, det er sjelden lurt. Om ikke man VET at de passer bra sammen. Og hvertfall ikke bland en voksen med en unge, det går ganske så sansynelig ille. Jeg kjøpte masse mus fra en her inne som heter TheBugMan. Har hørt at han har vært borte i det siste, at han skulle flytte eller noe sånt, så send han en PM om pinkies. Han selger billig, og bra. Men kjøp noen for 19kr stykke fra den butikken i starten, så du har noe å fore med til du har skaffet et lager. TheBugMan kan være litt treg.. Jeg har kornsnok selv, og det er kjempekult! Jeg kan jo det meste nå tror jeg, så da er det bare spørre om det er noe mer!Her er Kaa: ![]()
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kan disse orkidè'ene leve epifyttisk? | bendick2112 | Terrarier | 10 | 30-03-2008 11:05 |
| Kan en slange leve på kaniner og kyllinger? | Adriano | Fôrdyr | 40 | 20-11-2007 21:26 |
| Korn Snok/Melk Snok spørsmål | Arfus | Snoker | 3 | 02-09-2007 09:19 |
| forskjellige ord | Taranteller | 2 | 28-06-2007 23:41 | |
| Leve av Taranteller | Arachno-King | Taranteller | 15 | 18-08-2005 15:17 |