|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: akershus
Alder: 29
|
Driver nå å tenker på å bygge et kornsnok terra her, målene blir da 100 cm langt, 60 cm bredt og 120 cm høyt. Godt beplantet og med mye klatre muligheter. Hva tror dere om det? og kan jeg kun ha èn snok i terra? eventuellt hvor stort må det være før jeg kan ha flere sammen?
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
Sitat:
Jeg syntes det høres kjempe bra ut jeg, skal bygge selv jeg når min blir støre. Vis du skal bygge håper jeg å få se noen bilder under å etter byggeprosesen. Jeg vet ikke hvor mange du kan ha i det terra jeg kommer vel ann på hvor store slangene er det tenker jeg.. men jeg ville kansje lakt på til 120 i lengen med tanke på at den en dag blir våksen.. Men tror det går bra med værfall 2 snoker i det terra. Som sakt kommer ann på størelsen. Slangen kan jo ikke være får liten heler tenker på den blir sikkert stressa osv. Det er min mening ikke fasit svar. Hehe
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Meg og mine fremtidlige planer | Dahkid | Medlemmene | 5 | 02-09-2008 19:52 |
| ønsker kommentarer på mine planer | JoachimB | Vivarier | 3 | 20-08-2008 21:21 |
| Korn Snok/Melk Snok spørsmål | Arfus | Snoker | 3 | 02-09-2007 09:19 |
| Planer om Reptile blir lovlige? | Arfus | Media | 2 | 31-08-2007 22:10 |
| Planer om å kjøpe skjeggis. hva trenger jeg? | pepsico | Agamer | 6 | 19-07-2006 18:43 |