|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei er ny på dette forumet og har en del spørsmål..
Har i det siste hatt veldigt stor interesse for slanger og andre reptiler.. :wink: var nettop på klasse tur i kenya hvor jeg blandt annet så en sort mamba (skummelt!) og var på slange "dyrehage"!! kjempe tøft! så det jeg lurer på er: € hvor kan man få tak i slange, har en god følelse på korn snok eller lignende?? € Hvor mye må jeg regne med på å betale? venter spent på svar... :wink: |
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
For det første vil jeg bare si at slanger er ulovlige i Norge, så om du bor hjemme kan det bli vansklig å få tilatelse til å skaffe en slange.
Pris aner jeg ikke. Men vet at mange skaffer dyrene sine i sverige. Muligens finner du en annonse fra folk som selger slanger på www.repti.net |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
aaahh.. får sjekke det ut da..
thnx
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
burde man skaffe seg hunn eller hann, og hva er best av ung eller "gammel"??
hvor mye burde man legge i et terrarium, og hvor stort burde jeg satse på å kjøpe??? |
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Men uansett hva som skjer..... velkommen til forumet
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
hehe..
![]() takker!
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hokksund
|
Hei og velkomen til forume
. når det gjelder størelsen på snoken du skal kjøpe så ville jeg kjøpt en liten en som du kan se vokse opp det er artig synes jeg da. men du må huske og kjøpe en som spiser bra og ikke er vansklig med maten. størelsen på terarie må du nesten bestemme når du finner ut hvor stor snoken du har teng til og kjøpe er. men du må selfølgelig ha terarie før du skaffer deg snok da på rept.net finner du mange med masse erfaring om dissa dyra . håper dette hjelper litt på vei er ikke den mest erfarene her nor det gjelder snoker men har prøvd så got jeg kan :wink: .
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hvis du finner en som skal selge, kan du spørre han om hva slangen trenger. Det er mange som er veldig hyggelige og hjelpsomme i hobbyen vår=)
Mvh Robin
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
yeah.. :wink:
må bare sjekke litt rundt først.. takk for svar!
|
|
![]() |
| Emner |
| hær |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|