| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Dere som kan om det: er edderkoppen i den andre linken en Lasiodora difficilis hann? Den var ihvertfall kjempefin.
Og den i den første liken? Selgeren sier ikke noe artsnavn på den, men kan vi anta at den er en G. rosea? Kjempefin den og.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Jeg syns ikke det ser ut som en rosea men det var ganske dårlige bilder da.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Var litt ironi over tittelen..
-Det er en G.rosea der hun skriver at den kan bli 20-30cm !! -Og som nevnt ser den ene ut til å vere en han med rimelig kort tid igjen(så den kommer aldri til å bli stor som en middagstallerken),og begge mener mus/hamster er fin for... -Og de går vel på bark begge to? Håper ikke dette er noen av medlemmene her
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: sørlandet
Alder: 30
|
Syntes jeg ser for meg en G.rosea på 30 cm
og den på link nr 2 så jo ut som en kjønnsmoden hanne.. en smule drøy pris kansje hehe.edit: Allan var ute før meg med de samme tankene som meg.. så disse annonsene for en tid tilbake, håpløse annonser... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Jeg syntes også det var litt rart at L difficilis'en var så dyr. Den så ut som en hann og de lever veldig kort tid etter at de har blitt voksne. Men de var veldig fine edderkopper.
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
![]() Og der har man egentlig et lite bevis på at dyrebutikkene ikke har peil, eller så har de god troa på kompiser som har fortalt de om store tellas de har sett på youtube osv
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Åros i Røyken
Alder: 36
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Finn.no | Sir_Hiss | Småprat | 5 | 13-11-2007 10:49 |
| finn.no annonser | reptildude | Småprat | 3 | 08-06-2007 17:41 |
| 2 fine egg :) | Øgler | 13 | 18-03-2007 18:28 | |
| Finn et navn til min tarantula! | haplopelma_freak | Småprat | 18 | 04-03-2007 21:19 |