| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Har vært i Sverige i forbindelse med Expo-syd, besøkte Borås dyrepark og Borås tropikhus. Disse ligger vegg i vegg, to steder jeg kan anbefale og besøke hvis man er på de kanter. Fikk tatt endel bilder i dyreparken, men i tropikhuset var de opptatt av og stenge og pakke. De skulle også på syd, så der ble det bare og løpe gjennom. En ting jeg likte veldig godt var att der var alle dyrene satt opp i vanlige terrarier(slike vi har hjemme)ingenting innebygd i vegger osv....Her er noen bilder fra dyreparken uten flere kommentarer.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tar også med en link til Borås tropikhus: http://www.tropikhus.com/1.html
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Masse fine dyr!
Kjekkt at du deler bilder.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Supre bilder telia!
Bilde nr 4: Dette ser nesten identisk ut med dyreparken i kristiansand ![]() Mange flotte dyr ![]() Mvh Robin
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Sitat:
fine bilder telia.
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Det kan være mulig, men har ikke vært i Kristiansand siden lenge før digitalkameraet ble oppfunnet......
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Flotte bilder!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
|
Kult at du fikk med tenna til den løven!! fine bilder!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
|
Masse fine bilder fra en flott dyrepark. Har vært der. Anbefaler et besøk der og på Skansen og Kolmården.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bilder, dyreparkendel, enda |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| enda en skolopender | hewlet | Myriapoder | 7 | 06-10-2008 21:52 |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |
| endel hamskifting i natt :D | Obsidion | Taranteller | 13 | 14-05-2006 19:02 |
| enda en nybegynder | energic | Taranteller | 7 | 12-06-2005 14:05 |