| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Bergen
|
Meg og min datter liker oss godt på Akvariet i Bergen, og tar oss photoshoots så ofte vi finner tid til det
![]() I dag dro jeg henne med meg med en helt klar intensjon. Å vise henne den "stygge" baksiden med det å ha slange... nemlig foringstid... Saken er den, at hun har vært fascinert av slanger siden hun kunne stable seg på beina, og nå i en alder av ni år har hun fått med seg at mulighetene snart åpner seg for at hun kan få slange lovlig som kjæledyr.. Og siden hun vet at mor selv er like facinert av disse dyrene, bruker hun enhver anledning til å fortelle hvor fint det ville vært med en slange i huset. ![]() Men nå er det nå sånn, at vi slettes ikke er alene i huset vi to... men facinasjonen derimot... den er vi ganske alene om ![]() Så, derfor ville jeg da vise henne at det faktisk ikke er barebare å hold slange, de må faktisk også få mat.. og det er ikke fullt så delikat som maten til kaninen vår.. ![]() Vel, vi tok med oss hvert vårt kamera, og dro på akvariet. Tror dere jeg lyktes med å avvenne min datter fra tanken på å eie en slange...? Vel... døm selv... (Lyd på er et definitivt must.. og filmen har hun tatt selv) ![]() Slangeforing pÃ¥ Akvariet i Bergen *s* - YouTube |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Sitat:
nytter ikke med den foringa der. du får vise hun " title="Burmese Python strikes/constricts feeder bunny rabbit - YouTube" target="_blank">Burmese Python strikes/constricts feeder bunny rabbit - YouTube nei, men seriøst, hvorfor avvenne? kjøp en slange
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Skulle gjerne gjort det... men vi er som sagt ikke alene i huset her, og enn så lenge er det ikke aktuelt med noen slange.. Da blir jeg eneforsørger
![]() Edit for å legge til at hun er ni år... og jeg skulle avvenne, ikke gi mareritt.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
men blir nok vanskelig å avvenne de som blir hekta hva med å overtale motparten? bruk litt kvinnelist eller noko
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Men slange tror jeg blir å trekke det litt langt... dessverre..
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
beste dyra jeg noen gang har hatt
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |