| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
" title="African Bull Frog ant crusher - YouTube" target="_blank">African Bull Frog ant crusher - YouTube
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Østfold
Alder: 30
|
Hehe den var jo morsom da
![]() Var søt den padda også
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Den afrikanske oksefrosken er så rå, blir noen svære beist de hannene. Litt fail at han ble bitt, men ikke så rart når han tok fingeren foran en sulten frosk som tydeligvis var i spisemodus og hadde "bomma" på noen insekter.. Men fin video, takk for link!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Er det noe jeg har lært fra mine White's trefrosker, så er det å IKKE vifte med fingrene foran dem iallefall... Gjør ikke vondt å bli bitt, for all del, MEN DÆVEN SOM MAN SKVETTER!
![]() Filmen er forøvrig knallsøt og artig påfunn!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| For oss som synes edderkopper er fasinerende men ikke vil ha dem i stua. | Sir_Hiss | Småprat | 2 | 16-02-2011 11:36 |
| Hvordan synes dere dette ser ut da? | Bubbels | Slanger, øgler og skilpadder | 11 | 24-11-2010 18:14 |
| Pinnedyr som fôr? Og hva synes folk om det? | Øgli | Fôrdyr | 15 | 20-01-2010 09:43 |
| jeg synes det skulle vert en enklere måte! | shisha | Småprat | 2 | 01-02-2008 11:19 |
| Hva synes dere? | Jabbe | Helse og sykdommer hos reptiler | 3 | 20-01-2008 15:04 |