| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Nå som kulda er på vei og lange mørke dager utover vinteren hadde det da ikke vært kjekt med en chat på reptilfreaks?så kan vi sitte å juge og jangle litt utover vinteren.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Tror det har vært en reptilfreakschat her tidligere, men ble brukt lite... Eller så roter jeg noe fælt, og det har aldri vært.
![]() EDIT: Live chat på reptilfreaks?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg savner iallefall chatten litt. Men da det var chat her så var det sjeldent mennesker som brukte den..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
I sin tid hadde vi en vegg hvor folk kunne chatte, deretter opprettet vi en egen Chat men få mennesker brukte den.
Forøvrig er litt av problemet med Chat/forum at mange spørsmål som egentlig burde blitt stilt i forumet ble stilt i Chatten. Et annet aber med en Chat er at det dessverre har en lei tendens til å tiltrekke seg mye "små barn" som vil chatte. Etterhvert sprer Chatten seg inn i forumet og vi som er moderatorer får et problem med å "oppdra" personer og fjerne GPP. Det finnes selvfølgelig veier rundt noe av dette, mulig det blir prøvd ut en dag, men kan ikke si det har noen videre høy prioritet.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Er jo mulig å opprette en tråd hvor folk kan legge ut msn-adresser da, så kan jo de som vil snakkes over msn.
Jeg er jo forsåvidt for en chat, og hadde nok brukt den selv men da blir det nok slik som frogger sier at folk bruker det som et sted å stille spørsmål og da forsvinner jo forumet og det hadde jo vært utrolig trist...
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Egentlig så oppdaterer tråder seg automatisk når det er aktivitet i dem, ikke ulikt en Chat. I så maåte kan man opprette en tråd og chatte i dem. Aktive tråder er markert med "live topic"
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
En chat hadde vert bra mener jeg. Er selv inn på reptilfreaks daglig så jeg er for en chat !
kanskje vi kunne hatt en avstemmning ? Da blir jo storparten fornøyd, eller eventuelt prøve og ha en chat i en tidsperiode og se hva folk mener etter det.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Live chat på reptilfreaks? | Chrisat | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 6 | 01-09-2010 18:39 |
| Chat? | Galil | Småprat | 9 | 25-08-2009 21:02 |
| Chat? | saroksta | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 3 | 30-01-2008 01:03 |
| er noen med på en chat en dag? | skorpman | Småprat | 12 | 02-06-2006 21:25 |