| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Ville bare dele med dere at det er kommet en STOOR dyrebutikk i fyllingsdalen i bergen. Den ligger på spelhaugen ved siden av posten/over europris. Vi åpner på fredag, men vi åpner offisielt for fullt den 20. oktober (pga forsinket varelevering osv.) Ta turen innom!
Vi skal ha alle vanlige dyr + papegøyer og terrarie dyr og utstyr også. Spesielt siden jeg er butikkens "terrariedyransvarlige". Jeg kommer nok til å pushe litt på det og passe på at alle dyrene vil få det veldig godt hos oss. Noe jeg ikke kan si om noen andre dyrebutikker jeg har vært i, når jeg tenker meg om Anyway, KOM INNOM!
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Takk for det
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det vet jeg ikke enda, vi har ikke fått priset alt i butikken enda ;P
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Men jeg skal spørre når jeg skal på jobb på onsdag
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hva bruker dere dem til? Jeg kan jo høre om vi kan ta inn gresshopper
Hvis dere bare bruker dem som fordyr, så kan dere jo like godt kjøpe kakkiser eller sirisser?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Bergen
|
Jeg skal ha dem som fórdyr og trenger gresshopper. Jeg kjøper stort sett en eske av gangen. Så blir på bestilling. Har god avtale idag med en butikk. Får blandt annet sirisser til 2,50 pr stk. Men det behovet er lite da jeg avler selv.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dyrebutikk i Strømstad | Crispy | Småprat | 29 | 10-04-2011 07:13 |
| Dyrebutikk med problemer | shelob | Taranteller | 7 | 15-01-2010 07:48 |
| Utstyr terrarier i dyrebutikk | Lovesoul | Taranteller og skorpioner | 16 | 31-05-2009 05:34 |
| Taranteller i dyrebutikk. | Zatii | Taranteller | 17 | 29-04-2008 07:06 |
| Bra dyrebutikk i Sverige? | wickt87 | Småprat | 5 | 18-11-2007 13:54 |