| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2011
Sted: I nord-norge
|
Sitat:
Er vel en selvfølge at man tar avstand fra en slik hendelse. (så fremst man ikke er like hjernevasket som A.B.B.) Tror ikke det er slike signeringstråder i hunde og katte - forum, så ja, hadde nok vært bedre med en kondolansetråd... |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Spørs vel hvor intelligente og trangsynte personene du omgås er... Ellers vet vel de fleste "oppegående" menneskene at dette er en myte. ![]() De som vet at jeg har reptiler er ytterst få, men de synes at de er spennende ![]() De som har andre meninger kunne jeg ikke brydd meg mindre om |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Vet at det var "populært" på slutten av 90-tallet med Taranteller blandt folk som røyket hasj, men har ikke hørt at det har vært populært blandt misbrukere... De er vel egentlig ikke i stand til å komme seg til noe dyrebutikk... |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Og hvor ofte leser du om dette egentlig? Jeg synes ikke det er så ofte (lengre), men selvfølgelig er det for ofte med tanke på dyrene... Jeg har selv videreutdannelse inne Rus og Psykisk helsearbeid, og har vært en god del på hjemmebesøk hos Rusmisbrukere, men har aldri sett noen Reptiler der, har du? De har stort sett nok med seg selv. Men siden du sluker rått det du leser, så har du vel Fordommer mot rusbrukere, på lik linje mot trangsynte folk har mot Reptileiere :/ Det at avisene skriver MISbrukere istedenfor brukere, er nok for å få flere til å lese, og det ser jo ut til å funke godt! ![]() Googlet nettopp "fant slanger under razzia", og det kom opp 3 artikler, og 2 av de hadde noe med narkotika å gjøre, og de var fra 2008... Så er glad jeg lever i 2011
Sist endret av reptis; 15-09-2011 kl 19:35. Begrunnelse: Googling |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Dette her var bare latterlig.. De overskriften jeg skre var eksempler og var ikke tatt ordrett ut av noen artikkel. Det burde du nesten skjønne. Men du vil vel heller spille videre på den for å kunne stå sterkere i diskusjonen.
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Og jeg er fortsatt interessert i å vite hvordan du lett kan se at en person er Narkotikamisbruker? Når folk innen helsevesenet er usikker på det den dag i dag. SIRUS » Oppsummeringer » Kan vi skille mellom bruk og misbruk av rusmidler? Og bruke ord som "narkiser" er jo veldig positivt, så dermed leser jeg mellom linjene at du faktisk har ditt eget syn om personer som bruker/sliter med narkotika... Forstod selvfølgelig at det var eksempler, men når jeg googlet "slanger funnet under razzia", så burde det kommet opp flerfoldige artikler, siden du skriver at det er så ofte i media... Spiller ikke på noe som helst for å vinne "diskusjonen". Skriver bare det jeg mener. Og det at du går inn i en defensiv posisjon nå, sier vel sitt! ![]() Beklager for å ha sporet av tråden :/ Siste fra meg i denne tråden; Fordommer fordummer. (og det gjelder alle veier) |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Uforsiktige reptileiere. | dragoon88 | Reptiler | 13 | 22-10-2011 16:51 |
| Vi tar avstand fra terrorangrepet 22/07 2011 | skybird | INFORMASJON | 55 | 16-09-2011 01:22 |
| Den O så store OT tråden.. Splittet fra Politiet på døren. | christoffer90 | Småprat | 276 | 05-08-2010 22:11 |
| BA vil snakke med reptileiere fra Bergen i dag! | Martink | Media | 3 | 23-07-2010 12:43 |
| Til reptileiere | misspower | Agamer | 44 | 08-05-2007 15:34 |