| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Siden jeg og er en kreativ sjel, til tider vel og merke, så tenkte jeg å opprette en tråd om kreativitet. Selv synes jeg det er kjempeartig å se på andres kunstneriske verk så om noen vil kline til med egne kreative sider er det bare å gjøre det
Personlig så sitter jeg fremdeles med blyant og papir, men en dag så blir det vel tegnebrett og photoshop Det sies også at et fåtall av mennesker avslutter spill de starter på, når det kommer til meg så fullfører jeg alltid spillene men tegningene derimot..... Her er litt av mine kunstneriske sider, disse da fra en fjern fortid så aner ikke når strekene ble satt annet enn at det fra og med ca. 7år siden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Denne vet jeg at er 6-7 år gammel, for denne tegnet jeg nemlig når jeg var 13-14 år ![]() ![]() Skisser er også ganske morsomme å se tilbake på... denne også 6-7 år gammel ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Denne er også 6-7år gammel:
![]() ![]() ![]() ![]() Bambi-inspirert: ![]() Disse tegningene med "navn" synes jeg selv er litt rare, men da jeg tegnet dem så insisterte ei venninne av jeg måtte gi "skapningene" et navn så derfor navn.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() ![]() ![]() Snakker vi Spyro eller...... ![]() ![]() ![]() ![]() Disse som kommer videre er maks 3 år gamle: ![]() ![]() ![]() ![]() Desember 2010: ![]() Også prøvde jeg meg på noen portrett når jeg var syk for en stund siden, hadde da bilder å se på: Marcus, frieservallak i boksen ![]() Liten jente med sportsponnien Cassie: ![]() Siste tegning fra mitt hold ble påbegynt sist uke, har vel i grunn brukt to timer på den elrno så langt.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Ser det går mye i hest ja
![]() Flotte tegninger! Har en hestejente her i huset, og hun begynner også å bli veldig flink til å tegne hester. Selv malte jeg hunder for en del år siden ![]() Akvarell.. Finsk støver: ![]() Dachs ![]() Ellers har min fru ett album på FB der vi lager hver vår tegning i 'Paint', ut i fra en felles strek ![]() Resultatene blir ganske kreative ![]() Ett par eksempel: Dette var utgangspunktet: ![]() Resultatet fra min fru: ![]() Min tegning: ![]() Felles utgangspunkt: ![]() Min fru: ![]() Meg: ![]() Sånn holder vi på da..
Mine dyr: http://www.reptilfreaks.no/forum/mine-virvellose-dyr/16553-martins-minimonsters.html Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/martinkv81 Sist endret av Martink; 29-08-2011 kl 18:06. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Jeg laget disse for omtrent et år siden og dem har hengt over TV'en siden det.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Alltid gøy å se hva folk får til!
Goomba, de der var utrolig kule! Hadde det vært mulig å bestille en eller to også eller?
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Hos meg går det veldig mye i hest ja, og ellers fantasi skapninger. Skulle ønske jeg var flinkere til andre dyr, men har i grunn aldri øvd meg på det. Hunder er jo et dyr jeg virkelig kunne tenke meg å tegne, og får jo enda mer lyst når jeg nå har sett de flotte maleriene!
Råe de bildene dine Goomba!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 23
|
Så mye fine tegninger.
Har alltid hatt lyst til å kunne tegne hester.Jeg tegna helt utrolig mye når jeg var liten og gikk formgivning på videregående. Men etter vgs ble det et lite opphold i tegningen, men har nå begynnt litt igjen. Fikk et tegnebrett av Alfaroemogirl for en stund siden, så begynte å leke meg litt i photoshop. Syns forsåvidt det er morsomere å tegne for hånd, men den "undo" knappen i photoshop er blitt hellig for meg Jeg tegner for det meste drager og dinosaurer ![]() Her er mitt siste "verk":
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|