| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Jeg jobber som ingeniørkonsulent i norges største konsulentfirma. I bygget i Sandvika er det rundt 770 ansatte.
Alle har hvert sitt lille kontor, noen har ekstremt mye dilldall på kontoret, andre bare barnebilder, andre har helt hvite vegger. Jeg har nå pyntet opp mitt lille kontor. Bildene er noe dårlige da lyset ikke er spesielt fotovennlig, men dere får vel en ide hvordan det er. ![]() ![]() Ja det er bilder fra Thor H. Synd fargene ikke kommer frem her. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
er vist allerde blitt kjent at jeg er glad i virveløsedyr. En kollega som jeg aldri har jobbet med banket på kontorvinduet mitt forje uke. Han hadde vært på ferie og tatt bilde av en stor edderkopp, og noen hadde anbefalt at han skulle snakke med meg. hehe
Jeg har også luftet til flere angående å ha et levende dyr på kontoret, hitill har ingen vært negative. Så kanskje vis jeg får masse knelerbarn så flytter en av de inn på kontoret mitt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
liker
![]() De ser litt ruglete ut - kanskje de burde presses litt hardede mot glasset ?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ja de er litt ruglete, regner med at de vil rette seg litt ut etterhvert. Måtte kjøpe noen litt mindre rammer enn planlagt, trodde vist at kontoret var større. hehe
Klarte å knuse glasset til kneler bilde i tillegg. Så ting må fortsatt ordnes litt. Viktigste var å få det opp på veggen så kontoret ble litt fint. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Kjøp hvite kartonger på en bok -eller kunsthandel og skjær til passende størrelse og legg bak bildet -så tipper jeg det ordner seg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|