| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Min niese viste meg noe artig i dag!
Hun hadde fått tre ulike dyr til jul. Det som var artig med disse dyrene var at man skulle sette inn de ulike indre organene, der de hører hjemme. Hun hadde krokodille, hvithai og tarantell Det finnes også frosk og hest.Revell X-ray, heter det visst, (beklager dårlige mobilbilder): ![]() I denne tarantellen setter man inn spinnkjertler, boklunger, hjerte, hjerne, øyer med nervetråder osv osv. ![]() Heftet som følger med forklarer hva de ulike delene er, og viser hvordan de hører sammen ![]() ![]() ![]() ![]() Ferdig sammensatt tarantell ![]() Hun hadde også hai, med alt som hører til inni den ..![]() ...og krokodille: ![]() Det var faktisk veldig artig og interessant å sette sammen. Man lært faktisk noe ![]() Gavetips til en ung zoolog? Hun hadde fått dyrene til jul så jeg er ikke sikker på hvor de er å få kjøpt, men jeg fant en nettside: Revell - Build your Dream: Produkte
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Ikke tvil om hva nevøen skal få til jul og bursdag fremover hvertfall
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
|
Dette var jo geniale greier!
Jeg trur jaggu jeg må skaffe meg sånne selv hehe..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Fristet
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
|
Det finnes mange forskjellige på ebay til en ebay-hyggelig pris
![]() Bare søk på "Revell anatomy" |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2012
Sted: Aust-Agder
Alder: 21
|
Jeg har bestilt tarantellen og hesten på Biit.no - Norsk Amazon-forhandler. Ganske billig + gratis frakt ved kjøp av varer for over 165 kroner
De er amazonforhandlere med stort utvalg til mye bra priser! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Husker jeg så denne tråden for lenge siden og tenkte at dette må jeg kjøpe! Det er jo døds tøft!
Takk for at du bragte den opp igjen kristine! Nå skal jeg faktisk huske å kjøpe meg den tarantellen
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2012
Sted: Aust-Agder
Alder: 21
|
You welcome
Synes de var så kule + lærerike.