| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Jeg drømte om deg i natt! knegg. Men i drømmen min var du en mann, men det er fordi jeg inntil nå har trudd at du var det.
Vi var ute og gikk her hvor jeg bor, og plutselig kom det en stålorm, og du sa den var heeelt ufarlig og sånt. Denne ligna mistenkelig mye på den flotte regnbueboaen til reptilicious (kanskje fordi jeg så på bilder av den i natt før jeg la meg) og denne "stålormen" var DIGER, den var enormt tjukk og var mye lengre enn meg. og den blei klengete på meg og "forelska" i meg, så det var helt irriterende, for den kom etter meg hele tida, og skulle bare være grei, men den holdt jo på å kvele meg. Og du holdt fast på at den var ufarlig. Ja, og tilslutt blei jeg så lei av denne kravlingen på dette dyret at jeg skulle prøve å bli kvitt den på en litt bestemt måte, si nei og dytte unnaog da sa du plutselig at "den HAR huggtenner og gift altså, den KAN bite, men den bare gjør det veldig sjeldent".![]() men skulle den en sjelden gang gjøre det, så banna bein at den skulle gjøre det da! For den blei sur av avvisninga mi.![]() ![]() Glad jeg etterhvert våkna jeg. Knegg, jeg trur jeg er iferd med å bli litt kokko av å værra innpå her jeg. Slangeskrekk, pluss at jeg syns den boaen faktisk ER fin pluss denne tråden om de klipte stålormene....jeg trur jeg begynner å bli litt halvgæærn jeg. Hehehe.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja hvordan kunne jeg la være å drømme om den etter å ha sett de bildene??
Bare så synd at jeg har angst, jeg vil veldig lite klenges på av en sånn. Hehe, nå etter å ha sett den avataren så hjemøsøker den meg sikkert i søvne i natt og. Men da kanskje ikke forkledd som stålorm.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Unntatt når den forkledd som stålorm penetrerer meg med lange giftige huggtenner fordi jeg ikke vil kose med den...
hehehe. Ja jeg blir nok litt kokko av dette forumet jeg tydeligvis.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Denne tråden får meg bare til å tenke koffert, spesielt siden du trodde Cam var en mann og den digre tykke stålormen hans som likner på Reptilicious sin klenget seg intil deg og var plagsom, selv om Cam sa den bare var snill..
Nei nå må jeg gi meg
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hehehe Frogger...
Ahhh! Kanskje det var DET den drømmen betydde?! Det er for lenge siden jeg har fått meg noe. Selvfølgelig! ![]() Hehe |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Reptilfreaks blir bare mer og mer intimt! På tide med et eget forum for kontaktannonser?
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
nakenprat.no å eptilfreaks.no slår seg sammen
gordongekko blir admin for the erotic part.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|