| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hvem er overtroisk?
Noen som tror på spøkelser, klarsynte? Jeg tenker vertfall alltid logisk, og ingen ting annet. ![]() Derimot stemora mi ser spøkelser Hmm?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Ser man spøkelser, burde man ta en tur til psykologen.. mener nå jeg.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Sitat:
Slik overtro provoserer meg! Ingen har noen gang startet kriger og masseslakt pga spøkelser og troll, så slikt er bare artig, selv om det åpenbart bare er fantasi, det også
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Det å si at noen burde gå til psykolog pga det dem trur på (samme om det er gud eller spøkelser) er nedsettende og slike kommentarer syns jeg ærlig talt man la være å komme med. Bare min mening.
Såh, for å svare på spørsmålet da: ![]() Jeg trur på spøkelser. Jeg trur det er mulighet for at energien til et menneske som har levd før kan henge igjen. Dette er mest fordi hele min familie er sensitive for slikt og samtlige har hatt personlige opplevelser. Nå trur jeg på veldig mye rart da. Bigfoot, aliens og egentlig det meste som andre folk ser på som tull og fantasi. Bortsett fra gud.. Han trur jeg ikke på Men jeg vil presisere at dette er ikke noe jeg går å tenker på til vanlig. Det er mer sånn at det bare ligger en bitteliten tro i bakhodet mitt på altmulig rart. Det gjør livet litt mer fargerikt hehe.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg vet iallefall at hvis jeg hadde begynt å se spøkelser, så ville jeg kommet meg straks til psykolog for min egen helses skyld.
Det eneste jeg tror på av den slags ting er at man ser det man vil se. Enkelt og greit.
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Sitat:
Men spøkelser da, det vil jeg ikke tru på. Jeg har ikke noe interesse av det og i tillegg er jeg litt redd for dem. De vil jeg med andre ord absolutt ikke se.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Vis det finnes troll så var det i såfall en på toget i dag morres.
Han var passe høy, langt hår og skjegg, var kledd i noe lignende vadmelsklær i brunt og grått og hadde trekjepp. Var ganske så lik denneVar ikke bare jeg som snudde meg etter han |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tror jeg ikke på!! | Regnskogsmamba | Media | 4 | 18-11-2009 17:19 |
| Tror jeg får hjertestans! | Downfall | Skorpioner | 10 | 07-10-2009 19:24 |
| du tror det ikke før du ser det =) | shaniboy | Småprat | 8 | 07-03-2008 08:48 |
| Tror min P. spurca dør! | utyske | Knelere | 9 | 08-02-2008 07:33 |
| Tror parringen er igang!!!!! | Sistine | Skilpadder | 10 | 10-08-2007 09:54 |