| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Rekner med de aller fleste har fått med seg han her på youtuben?
Lipsyncer til populære sanger, og virker litt "spesiell".. Rååå type. Siste ut er denne, og sjekk vertfall 1:20 ut i klippet " title="YouTube - "Down On Me" - Keenan Cahill featuring 50 Cent from Chelsea Lately (Full Version)" target="_blank">YouTube - "Down On Me" - Keenan Cahill featuring 50 Cent from Chelsea Lately (Full Version)
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Nyyyyter denne
Genialt at 50 stillte opp vertfall!
Det er i motbakke det går oppover! Sist endret av Reptilicious; 10-11-2010 kl 11:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Jeg satt å tenkte på hvorfor fyren ikke kan rydde litt på rommet sitt..han skal jo legge videoen ut på nettet og greier... så dukker 50 opp..
![]() Morsomt,måtte legge den på FBèn min..
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
La den på min FB og, så var litt skeptisk med å legge den opp her, da jeg ikke har ANING om noen av mine venner er her inne og kikker..
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Den så jeg IKKE komme!! ![]() Hvem er dette og hvorfor i all verden er 50cent med!??
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Noen ganger synger han selv, og det høres helt grusomt ut. Men sjarmerende vesen, da.. Samboeren takler ikke å se på han..![]() Han har fått xantall hatmeldinger og folk skriver hvor elendig han er osv osv, så har vell noen med litt kontakter fått 50c til å joine. Vil tro det er mindre hat på den videoen enn på mange av de andre han har ute.. Tror forresten ikke det var mange som såg den der komme!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|